۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
باغبادران به استقبال مهر می‌رود

شهردار باغبادران با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: ایمن‌سازی و مناسب‌سازی معابر، خط‌کشی خیابان‌های شهر و نصب علایم رانندگی آغاز شده است.

حجت‌الله امینی باغبادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اظهار کرد: شهرداری‌ها با اقدامات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی همواره در زندگی روزمره مردم تاثیر گذار بوده و برهمین اساس انتظارات و مطالبات مردمی از آن‌ها بیشتر است.

وی افزود: شهروندان همواره از شهرداری انتظار ارایه خدمات شهری و ایجاد مبلمان شهری مناسب و خیابان‌ها و معابر ایمن را دارند، برهمین اساس برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند به منظور ساماندهی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در دستور کار شهرداری باغبادران قرار گرفته است.

شهردار باغبادران با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس، تصریح کرد: ایمن‌سازی و مناسب‌سازی معابر، خط‌کشی خیابان‌های شهر و نصب علایم رانندگی آغاز شده و محدودیتی نیز در این خصوص وجود ندارد، زیرا این طرح در راستای نظم‌بخشی به عبور و مرور خودروها و جلوگیری از تصادف در نقاط پرتردد شهر خصوصا معابر پر تردد دانش‌آموزان، اجرا می‌شود.

امینی با بیان اینکه مسیر توسعه شهر از مدرسه آغاز می شود، ادامه داد: مدیریت شهری باغبادران خود را موظف می‌داند که به آموزش و پرورش و مدارس شهر در حد توان کمک کند، زیرا سرنوشت مدیران آینده کشور در دست آموزش و پرورش و معلمان است.

وی با بیان اینکه تاپایان شهریور ماه از همه مدارس شهر بازدید می‌شود، گفت: ۲۰ مدرسه و مرکز آموزشی پژوهشی شهر باغبادران توسط کارشناسان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بررسی و مسائل و مشکلات آن‌ها گزارش شده است.

شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: ترمیم و بهسازی آسفالت خیابان‌های منتهی به مدارس، پاکسازی، رفت‌ و روب و رفع خطر معابر منتهی به مدارس، توزیع کیسه‌های مخصوص پسماند، شست‌وشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و نصب بنرهای مناسبتی از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری باغبادران در طرح استقبال از ماه مهر است.

امینی با اشاره به رنگ آمیزی فضای داخلی مدارس و به منظور زیباسازی و شادابی آن‌ها، یادآور شد: مدیریت شهری باغبادران در تلاش است زمینه لازم برای آماده‌سازی مدارس و حضور دانش‌آموزان در محیطی شاد، زیبا و ایمن را فراهم کند.

کد خبر 389904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.