با محدود کردن جامعه شکست خواهیم خورد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور زنان با حفظ و رعایت جوانب شرعی و اخلاقی در ورزشگاه‌ها فقط نیاز زنان و دختران جامعه نیست، بلکه نیاز همه جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد حق‌شناس صبح امروز(سه‌شنبه) در صد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در همه جای دنیا میلیاردها دلار بودجه صرف می‌شود تا مردم را به جای افسردگی‌ها، تنهایی‌ها و رکود و رخوت، به ورزشگاه‌ها بکشانند تا همه آن‌ها در شور و هیجان جمعی و با تقویت احساس همبستگی ملی و تخلیه احساسات و هیجانات شریک شوند.

وی با اشاره به آسیب‌های متعدد، فشارها و سختی‌هایی که زنان جامعه متحمل می‌شوند، افزود: مدیریت شهری تهران در کنترل آسیب‌های اجتماعی ریشه‌دار جامعه با تنگناهای جدی مواجه است. آسیب‌های امروز جامعه ما نیاز به توجه، کنترل و ترمیم داشته و در این راستا به ابتکار عمل و شجاعت نیاز است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: فاجعه خودسوزی "سحر خدایاری" که به دختر آبی شهرت یافت، به یک داستان غم‌انگیز برای همه دلسوزان تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم همیشه با بستن‌ها و محدود کردن‌ها جامعه را اداره کنیم، شکست خواهیم خورد، خاطرنشان کرد: حضور زنان با حفظ و رعایت جوانب شرعی و اخلاقی در ورزشگاه‌ها فقط نیاز زنان و دختران جامعه نیست بلکه نیاز همه جامعه بوده و ضرورتی برای سلامت اجتماعی و نشاط جوانان و افزایش همبستگی ملی ما است.

حق‌شناس شجاعت برای پذیرفتن سلیقه دیگران و حقوق نیمی از مردم را نیاز امروز مدیریت دانست و اضافه کرد: از شهردار تهران درخواست می‌کنم برای تحقق شایسته و مناسب‌تر حضور بانوان در سطح بوستان‌ها و ورزشگاه‌ها آمادگی و همکاری خود را با سازمان‌ها و نهادهای مسئول اعلام کند.

کد خبر 389808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.