حمایت از صنعت نیازمند دگرگونی تفکرهاست

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات متوجه حوزه تولید به سبب بعضی بخشی‌نگری ها در عملکرد سایر دستگاه‌ها، بر لزوم تشریح و شناساندن دقیق منافع حاصله از این بخش در کلیت اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران، رضا رحمانی اظهار کرد: اطلاع دقیق همه مسئولان، مدیران و افراد تصمیم ساز از نقش مهم بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت در تامین درآمدهای عمومی کشور، در نوع نگاه و شیوه‌های حمایتی آنها دگرگونی عظیمی به وجود آورده و بی شک در دیگر آثار این حوزه از جمله کاهش معضل بیکاری در کشور نیز تاثیر شگرفی خواهد داشت.

وی یادآور شد: رفع موانع تولید اعم از مشکلات مالیاتی، بیمه‌های تامین اجتماعی، تامین به موقع نقدینگی و ...؛ ثمرات بزرگی برای کشور خواهد داشت که مواهب آن شامل حال یکایک آحاد مردم خواهد شد.

وزیر صمت تصریح کرد: در شیوه خدمات دهی برخی دستگاه‌های مرتبط با صنعت با چالش‌هایی مواجه هستیم که نخبگان دانشگاهی برای آسیب شناسی درست این موارد باید ورود و نظرات پیشنهادی خود را برای تسهیل در امور ارائه نمایند و همچنین رسانه‌ها در معرفی این مشکلات نقش پررنگ تری ایفا کنند.

رحمانی خاطر نشان کرد: پاسخگویی به موقع و سریع به مکاتبات مردمی در سفرهای استانی جزو وظایف اصلی وزارت صمت است و مردم باید احساس کنند که عزت آنان در این وزارتخانه به خوبی حفظ می شود.

کد خبر 389479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.