فراخوان خلق شعار و طرح نشان اصفهان ۲۰۲۰ اعلام شد

دبیرخانه طرح "اصفهان ۲۰۲۰" فراخوان طراحی نشان و خلق شعار این رویداد را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فراخوان طراحی نشان و خلق شعار برای رویداد جهانی اصفهان ۲۰۲۰ به تازگی اعلام شد. این طرح که با نام "اصفهان ۲۰۲۰، شهر گردشگری، هنر و میراث فرهنگی" شناخته شده، سعی دارد تا با برگزاری رویدادها و افتتاح پروژه‌هایی مسیر توسعه شهر اصفهان را به سمت توسعه پایدار بر مبنای گردشگری و هنر پیش ببرد.

به گفته نصیر ملت، ‌رئیس کمیسیون امور اقتصادی،‌ حقوقی و گردشگری شورا شهر اصفهان " طرح اصفهان ۲۰۲۰ صرفا یک طرح نمایشی نیست. بنا داریم با این طرح به ارتفا کیفیت زندگی شهروندان و ارتقا زیست پذیری در شهر کمک کنیم. توسعه صنعت گردشگری باید به ارتقا زیست پذیری شهر کمک کند. توسعه اقتصادی و افزایش درآمد شهروندان، توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر، توسعه زیرساخت های شهری، بهبود شرایط زیست محیطی شهر با تاکید بر دیپلماسی آب، بازنمایی هویت فرهنگی و توسعه مشارکت پذیری با برنامه "اصفهان ۲۰۲۰" میسر خواهد شد."

همچنین پیروز ارجمند،‌ دبیر اجرایی پروژه اصفهان ۲۰۲۰ نیز اعتقاد دارد " اصفهان شهری است که در عرصه هنر، فرهنگ و معماری در دنیا مکتب‌دار بوده و یک برند گردشگری است. سه چشم‌انداز توسعه اصفهان فراصنعتی، توسعه گردشگری و رشد شاخص‌های زیست‌پذیری طرح اصفهان ۲۰۲۰ پیش‌بینی شده است. ارتقاء شاخص‌ها و کیفیت گردشگری و اصلاح زیرساخت‌ها در دستور کار است."

باتوجه به اهداف رویداد جهانی طرح اصفهان ۲۰۲۰،‌ دبیرخانه این طرح فراخوان طراحی نشان و خلق شعاری مرتبط با اهداف طرح را اعلام کرده است. علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان تا ۲۷ شهریورماه فرصت دارند که آثار و شعارهای خود را برای دبیرخانه اصفهان ۲۰۲۰ ارسال کنند.

متقاضیان برای شرکت در این فراخوان و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.isfahan۲۰۲۰.com مراجعه کنند.

کد خبر 389371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.