بازدید ایمنی آتش‌نشانان کلیشادوسودرجان از مدارس

شهردار کلیشادوسودرجان از بازدید آتش‌نشانان این شهرداری از وضعیت ایمنی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، ایستگاه  آتش‌نشانی شهرداری کلیشادوسودرجان تمهیداتی را برای ایمنی واحدهای آموزشی در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: از همه مدارس، مهد کودک‌ها، معابر اطراف مدارس و امکانات آموزشی توسط کارشناسان آتش‌نشان بازدید و توصیه‌های لازم داده شده است. 

شهردار کلیشادوسودرجان خاطرنشان کرد: تاکنون از ۵۰ مدارس و مهد کودک شهر و همه مساجد، امامزاده‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی بازدید شده است.

اخگر با بیان اینکه رعایت اصول ایمنی بخش مهمی از فرهنگ شهرنشینی است، گفت: در مرحله نخست این طرح تا قبل از شروع سال تحصیلی از همه مدارس و امکانات آموزشی بازدید شد و در مرحله دوم با آغاز سال تحصیلی کارشناسانان آتش‌نشانی با حضور در مدارس و  آموزش نکات ایمنی و اطفاء حریق به دانش‌آموزان، آن‌ها را با مقدمات اطفاء حریق و شیوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی آشنا می‌کنند.

وی تأکید کرد: افزایش ساعات و جلسات آموزش عمومی ایمنی علاوه بر کاهش هزینه خدمات ایمنی در شهر، باعث ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان شده و وقوع حوادث غیرمترقبه را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

کد خبر 389326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.