۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
باهم تا آرامگاه فردوسی دویدیم!

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد از نام‌گذاری تیم کشتی خراسان رضوی به نام هشتگ "تا ثبت جهانی توس" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمسعود ریاضی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به قهرمانی تیم خراسان رضوی در لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور و صعود به لیگ برتر در سال جاری نوشت: ابتدا نام تیم را به "تا ثبت جهانی توس” تغییر دادیم؛ عمدا از یک هشتگ به عنوان نام استفاده کردیم، به نظرمان رسید این بدعت و پرسش‌هایی که در ذهن مخاطب تولید می کند شاید تاثیرگذار تر باشد و علاوه بر آن هر خبری که در آینده در مورد تیم منتشر می شود خود به خود یک هشتگ است و همه ی اخبار یک جا جمع می‌شود.

وی افزود: پس از آن برای قبول مسئولیت سرمربی به سراغ دکتر مجید خدایی رفتیم. دکتر خدایی یکی از شش مرد نخبه خراسانی است که توانسته اند سکوی جهانی را فتح کنند. از دعوتمان استقبال کرد.

عضو شورای شهر مشهد به دویدن خود همراه با خدایی از ابتدا در بلوار شاهنامه با پیراهن "تا ثبت جهانی توس" تا آرامگاه فردوسی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه تیم بر مبنای یک هدف فرهنگی و با حمایت مدیریت شهری علی الخصوص شهردار جوانمان شکل گرفته است امیدوارم بتوانیم بهترین کشتی گیران ایران و حتی جهان را برای فصل پیش رو جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من برای انجام برنامه‌ها و مطالبات فرهنگی هیچ صدایی رساتر و صریح‌تر و صادق‌تر از صدای ورزش نیست.

کد خبر 389316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.