نمایش آثار منتخب سینمای ایران در بوستان ملت شهرکرد

شهردار شهرکرد از نمایش آثار منتخب سینمای ایران در بوستان ملت اینش هر خبر داد.

به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان اظهار کرد: در تابستان امسال فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در پارک‌ها و فضاهای تفریحی و گردشگری شهرکرد انجام شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در محیط پارک‌های شهرکرد با مضامین احادیث، روایات، اشعار و متون ادبی پیرامون اهمیت و لزوم نماز جماعت، حفاظت از محیط‌زیست، طبیعت، نظافت، فرهنگ شهروندی و... انجام شد، عنوان کرد: تأمین سیستم صوت و نصب بلندگو در پارک‌های تهلیجان، لاله، ملّت، آرامگاه سیّدصولت و پارک بانوان و پخش اذان با سیستم‌های اذان‌گو از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی به برپایی ۱۴ شب نماز جماعت مغرب و عشا به امامت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد در پارک تهلیجان، ملت و لاله اشاره کرد و ادامه داد: در ایام تابستان ۹۸ نماز جماعت هر شب در چهار پارک تهلیجان، ملّت، لاله و شهربازی این شهر برگزار شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه نمازخانه‌های پارک‌های آبی_جنگلی، ملّت، لاله و تپه ورودی شهر به‌صورت کامل اصلاح و تجهیز شد، تصریح کرد: در هفته حجاب و عفاف فضاسازی با این موضوع انجام شد، همچنین همایش بزرگ مدافعان حریم ولایت در پارک ملت با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه دایر شد.

غلامیان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم فرهنگی همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در پارک ملت جنب آرامگاه آقا صولت و پارک لاله، نمایش فیلم‌های فرهنگی در محلات و پارک‌های شهرکرد از جمله پارک تهلیجان و پارک‌های محله‌ای شهر، نمایش آثار منتخب سینمای ایران در بوستان ملت به‌منظور ارتقاء نشاط اجتماعی و خانواده‌ها و توزیع کتب و محصولات فرهنگی در بین نمازگزاران پارک‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های ورزشی در پارک‌های شهرکرد، اضافه کرد: برگزاری نخستین مسابقات جام فوتبال PES رایانه‌ای در محل پارک ملت و برگزاری مسابقات بسکتبال (سه به سه) در پارک ملت ازجمله این فعالیت‌ها هستند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: در ایام تابستان امسال نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری به‌منظور معرفی آثار و تولیدات صنایع دستی استان و شهرکرد در پارک ملت برپا شد.

کد خبر 389087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.