فوتبال روی خوش به ما نشان نداد

سرمربی تیم رضوانی گفت: رضوانی تیم آینده است، تیمی که در آینده حرف برای گفتن دارد، کادر مدیریتی تیم رضوانی نیز مانند بازیکنان این تیم جوان هستند و حمایت های لازم را از طرف مدیریت داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی باقری درحاشیه باخت تیم رضوانی مقابل پاس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم ما یک بازی کاملا حساب شده را انجام داد، تفاوت این بازی در با تجربه بودن تیم مقابل بود و به همین دلیل تیم ما شکست خورد.

وی ادامه داد: من به تیم پاس همدان تبریک می گویم، تیم پاس ما را به ادامه بازی ها امیدوار کرد.

سرمربی تیم رضوانی افزود: تیم ما میانگین سنی پایینی دارد و به سن بیست سال و نیم می‌رسد، اگر بازیکنان تیم ما بی تجربه نبودند بدون آن ک بازی به ضربات پنالتی برسد پیروز میدان می‌شدند.

باقری در رابطه پیش بینی خود از این بازی گفت: پاس همدان را مورد آنالیز قرار دادیم و پیش بینی کرردیم که مقابل این تیم نتیجه خوبی را کسب خواهیم کرد، اما فوتبال روی خوش به ما نشان نداد. 

وی در رابطه با میانگین سنی بازیکنان تیم رضوانی افزود: از  ۲۸ بازیکنی که با آن ها قرارداد بستیم ۲۵ نفر آن ها زیر ۲۲ سال هستند.

سرمربی تیم رضوانی آینده این تیم را بسیار خوب دانست و تصریح کرد: این تیم آینده است تیمی که در آینده حرف برای گفتن دارد، کادر مدیریتی تیم رضوانی نیز مانند بازیکنان این تیم جوان هستند و حمایت های لازم را از طرف مدیریت رضوانی داریم.

همچنین، احمد جمشدیان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل رضوانی، اظهار کرد: فکر می‌کنم نباید بازی اینگونه پیش می‌رفت، زیرا ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های بیشتری داشتیم و در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم.

وی در رابطه با تیم رضوانی، ادامه داد: جام حذفی، جام شگفتی ها است و می دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم، به تیم رضوانی تبریک میگویم که بازی خوبی را ارائه داد.

سرمربی تیم پاس افزود: تیم رضوانی تیم جوان و یک دست بود و این جوانان می‌توانند در آینده به جایگاه خوبی برسند.

جمشیدیان در رابطه با بازی های آینده مسابقات جام حذفی گفت: کار تیم ما در مقابل باشگاه های لیگ برتری سخت است و امیدوار هستم در مرحله بعد با تیم سپاهان رو به رو شویم.

وی در رابطه با شرایط تیم پاس همدان اضافه کرد: پاس ساختار اشتباهی داشته است، بدهی پنج میلیارد تومانی که از سال گذشته داشته بسیار به تیم فشار وارد کرده است، در یک سال گذشته حدود سه میلیارد از این بدهی ها را تسویه کرده ایم و در سال آینده بدهی تیم را به صفر خواهیم رساند. در سال های آینده تیم پاس به لیگ یک خواهد رسید.

کد خبر 388813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.