۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
اسکیت در اصفهان محبوب است

رییس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: مسابقات المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور بین بهترین مسابقاتی است که می‌توان در آن استعداد های زیادی را معرفی کرد.

حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر شرکت کردیم، اظهار کرد: در دو ماده فری استایل و سرعت در این مسابقات شرکت کردیم. در بخش پسران ۵ مدال وجود داشت که طلای همه آن ها را بازیکنان تیم اصفهان کسب کردند. در این بخش مقام اول را کسب کردیم.

وی ادامه داد: در فری استایل دختران نیز از مجموع ۵ مدال ۳ مدال را کسب کرده ایم و در این بخش اول شدیم. مسابقات فری استایل پسران در تهران و دختران در قائم شهر برگزار شد. مسابقات سرعت پسران نیز در ارومیه برگزار شد که بازیکنان موفق به کسب یک مدال طلا شدند و در مجموع چهارم شدند.

رییس هیئت اسکیت استان اصفهان افزود: در بخش سرعت دختران که در مازندران برگزار شد دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز را کسب کردیم و بر روی سکوی دوم ایستادیم.

مالکی در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقات به کشف استعداد کمک می کند؟ گفت: این مسابقات بین بهترین مسابقاتی است که می‌توان در آن استعداد های زیادی را کشف کرد. هیئت اسکیت اصفهان یکی از فعال ترین هیئت های کشور است و به لحاظ این که هیئت تعداد زیادی مسابقه برگزار می‌کند در این مسابقات می توانیم استعداد های خوبی را به جامعه اسکیت معرفی کنیم.

وی افزود: اصفهان در رشته اسکیت شاخص است و در بین مردم از استقبال و محبوبیت خوبی برخوردار است. اداره کل تمام تلاش خود را انجام می دهد که از لحاظ سخت افزار و امکانات رشته اسکیت را مورد حمایت قرار دهد تا از دیگر استان ها جلوتر باشیم.

کد خبر 388661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.