کودک ۲ساله در استخر پارک ملت جان باخت/ ۴ مصدوم در ریزش سقف مغازه در چهارباغ بالا

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت اخیر اصفهان را تشریح کرد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مهم‌ترین حوادث روز پایانی هفته در استان اصفهان اظهار کرد: وقوع حادثه غرق شدگی در آب استخر در پارک ملت از مهم ترین حوادث گزارش شده بوده است.

وی افزود: این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه گزارش شده است که پس از اعزام دو کد اورژانس و انجام عملیات امدادی جسد دختر دو ساله کشف شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: جسد این دختر دو ساله به بیمارستان غرضی منتقل شده است.

وی همچنین به حادثه ریزش سقف مغازه کفاشی در در خیابان چهارباغ بالا اشاره کرد و گفت: برای امدادرسانی به این حادثه یک کد اورژانس اعزام شد.

عابدی اضافه کرد: این حادثه نیز چهار مصدوم شامل دو مرد، یک زن و یک پسر بچه بوده اند که یکی از مردان راهنمای درمان دریافت کرده و مابقی مصدومان به بیمارستان امین منتقل شده‌اند.

وی حادثه واژگونی خودروی ال ۹۰ را نیز از دیگر حوادث ویژه ۲۴ ساعت اخیر دانست و ادامه داد: این حادثه در محور نجف آباد، کمربندی سردار کاظمی به سمت اتوبان کاشان اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه دو کد اورژانس به همراه نیروهای امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: در این حادثه خانم ۳۰ ساله و پسربچه ۱۰ ساله جان باختند و دو مرد ۵۰ و ۳۰ ساله و خانم ۴۵ ساله برای درمان به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شدند.  

کد خبر 388645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.