رقابت غول‌های تکنولوژی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹

شرکت‌های مختلف مانند سامسونگ، هوآوی، ال جی و سونی، محصولاتی با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایفا یک نمایشگاه فناوری بزرگ است که در تاریخ ۱۵ تا ۲۰ شهریور در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود. هر سال غول‌های دنیای تکنولوژی، محصولات جدید خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند؛ این محصولات شامل تلفن همراه، لپ تاپ، ساعت هوشمند و دیگر وسایل دیجیتالی است. در ادامه به معرفی بعضی دستاوردهای نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ می‌پردازیم:

گجت‌های پوشیدنی

 شرکت "فیت بیت" در بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی امسال از  ساعت هوشند"Versa ۲" و کمپانی "گارمین" نیز از ساعت‌های اسپورت "fenix GPS" رونمایی کرد. شرکت‌های سامسونگ و "فاسیل" نیز اخیرا جدیدترین محصولات خود مانند ساعت هوشمند "گلکسی واچ اکتیو ۲" را معرفی کردند. از دیگر دستاوردهای نمایشگاه امسال، معرفی دستبند هوشمند "Band ۵" توسط شرکت Honor بود. احتمال دارد شرکت هواوی نیز در این فرصت استثنایی ساعت هوشمند "واچ ۳"را به نمایش بگذارد.

گوشی‌های هوشمند

شرکت ال جی دو مدل گوشی به نام‌های "K۵۰S" و "K۴۰S"را در نمایشگاه امسال معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین از ارائه اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر خود به نام "G۸X"، خبر داده است. همچنین انتظار می‌رود شرکت آنر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، گوشی‌های آنر "۹X" و "۸X پرو"را معرفی کند. شرکت TCL نیز از اولین تلفن همراه تاشوی خود در ایفا ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد. کمپانی HMD که برای اولین بار در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است، قرار است گوشی‌های نوکیا ۵.۲، ۶.۲ و ۷.۲ را به نمایش بگذارد.

رایانه

شرکت‌هایی مانند ایسر، لنوو، دل و ایسوس، رایانه‌های جدیدی در نمایشگاه برلین معرفی کردند. به عنوان مثال ایسر، دو لپ تاپ گیمینگ جدید به نام‌های "Predator Triton ۳۰۰ " و"Predator triton ۵۰۰" را رونمایی کرده است. شرکت آیسوس نیز لپ تاپی با نام AsusPro B۹ را معرفی کرد که فقط ۸۶۱ گرم وزن داشت؛ این محصول آن قدر سبک است که به راحتی می‌توان آن را با یک دست حمل کرد.  ضخامت این لپ تاپ نیز بسیار کم است. شرکت دل نیز در این نمایشگاهلپ‌تاپ‌های جدید "XPS " خود را رونمایی کرد.

صندلی گیمینگ

شرکت ایسر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از صندلی گیمینگ جدید خود به نام "Thronos Air"رونمایی کرد که بیشتر مورد استفاده گیمرها قرار می‌گیرد. این صندلی می‌تواند کار ماساژ را نیز انجام دهد، به گونه‌ای که با فشار دادن دکمه‌ای بر روی این صندلی، دو گوی آبی‌رنگ شانه‌های کاربر را ماساژ می‌دهد. این محصول دارای قابلیت چرخش ۱۳۰ درجه داخلی و ۱۸۰ درجه بیرونی است. محصول جدید ایسر دارای ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری مانند نگه‌دارنده فنجان، هاب USB، دوربین و نگهدارنده هدست است.

کد خبر 388642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.