داستان بازنشستگی مسی/ پسر اسطوره‌ی برزیل جان باخت

از شایعات بازنشستگی مسی تا درگذشت پسر کافو، اسطوره‌ی فوتبال برزیل و بر عهده گرفتن هدایت بوکس چین توسط یک ایرانی، مهم خبرهای ورزشی جهان در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان، به شرح زیر است:

*پیکه درباره مسی و آینده‌اش با توجه به گزارش‌های اخیر درباره بند خروج قرارداد او از بارسا گفت: لئو این حق را بدست آورده که بتواند درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. امیدوارم او تا وقتی 40 ساله می‌شود در بارسا بماند.
خود مسی هم اعلام کرده جایی بهتر از بارسلونا پیدا نمی کنم

*رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل که پاسپورتش در این کشور توقیف شده و به همین خاطر قادر به ترک برزیل نیست، در اقدامی عجیب در چنین شرایطی، به عنوان سفیر گردشگری برزیل منصوب شد

*وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی می‌گوید انتقال ایکاردی به پاری سن ژرمن آسی بوده که او در آستینش نگه داشته بوده و در بهترین زمان ممکن رو کرده تا بهترین نتیجه برای شوهرش بدست آید.

*تیته، سرمربی تیم ملی برزیل از نیمار، ستاره ملی‌پوش تیمش به عنوان بازیکنی توقف‌ناپذیر یاد کرده و می‌گوید در دنیای فوتبال تنها لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از او بهتر هستند.

*ویرژیل فن‌دایک ستاره هلندی لیورپول با حمایت از هموطنش ماتیس دی‌لیخت که بعد از شروع نه چندان خوب در یوونتوس مورد انتقاد قرار گرفته می‌گوید او همیشه خونسردی‌اش را حفظ می‌کند.

*دیگو مارادونا بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی باشگاه آرژانتینی خیمنازیا گفت با تمام وجود و با جان و دل برای این تیم تلاش کرده و از هیچ فداکاری‌ای دریغ نخواهد کرد.

*تنها یک سال و نیم بعد از انتقال فیلیپ کوتینیو از لیورپول به بارسلونا، این ستاره برزیلی در لیست فروش آبی اناری ها قرار گرفت و در نهایت با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شد. اما نشریه مارکا مدعی شد بارسلونا تابستان امسال فیلیپه کوتینیو را به منچسترسیتی پیشنهاد داده ، اما پپ گواردیولا شانس خرید این هافبک برزیلی را رد کرده است

*امید غلامزاده با مسئولین تکواندو چین تایپه برای مربیگری تیم ملی این کشور تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به توافق رسیده است. وی که مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت‌های جهانی، جام جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد از ابتدای ماه آینده میلادی کار خود را تیم ملی این کشور آغاز می‌کند.

*چهاردهمین دوره جام‌جهانی والیبال از 9 مهرماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد. ژاپنی‌ها برای دوازدهمین بار متوالی (از سال ۱۹۷۷) میزبان این مسابقات خواهند بود.فدراسیون جهانی والیبال جوایز جام‌جهانی را اعلام کرد که به این ترتیب 2 میلیون دلار بین تیم‌های برتر تقسیم خواهد شد.

*تیم ملی بوکس ایران با ۶ بوکسور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ روسیه، تهران را به مقصد مسکو ترک‌ کرد تا از آنجا راهی شهر یکاترینبورگ (میزبان رقابت‌های جهانی) شود.

*در حالی که گفته می‌شد تراکتور تبریز به دنبال جذب بنژامین موکانژو، بازیکن فرانسوی- کامرونی است، اکنون خبر می‌رسد او مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و تاکنون مذاکراتی میان ۲ طرف انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او ظرف چند روز آینده به استقلال تهران خواهد پیوست.

*پسر ۳۰ ساله کافو، اسطوره برزیلی درحال بازی کردن فوتبال دچار حمله قلبی شده و از دنیا رفت. او کمی قبل از آن گفته بود که حال عمومی‌اش خوب نیست.

کد خبر 388625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.