حرکت در مسیر انقلاب بایدحسینی باشد

امام جمعه بویین میاندشت گفت: حرکت‌ها باید حسینی باشد و برای حسینی ماندن بصیرت لازم است تا با نرمش قهرمانانه گام دوم انقلاب را طی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بوین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندی ظهر امروز درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: وقتی تقوا در جامعه نهادینه شود، جامعه از وجود امام بهره مند می‌شود.

وی افزود: اگر کشور ما در دنیا عظمت پیدا کرده، به خاطر وجود ولایت فقیه و تبعیت مردم از آن و بصیرت و دشمن شناسی آن‌ها است.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: مردم کشور ما به کلام نورانی امام لبیک گفتند و در میدان عمل نیر ثابت کردند که اهل مبارزه با طاغوت و یزید زمان هستند، رفتار مردم ما در رهروی از راه ولایت فقیه همان راهی که امام حسین(ع) تأکید داشتند.

وی تصریح کرد: حرکت‌ها باید حسینی باشد و برای حسینی ماندن بصیرت لازم است تا با نرمش قهرمانانه گام دوم انقلاب را طی کنیم.

اسکندری با بیان اینکه آمریکا برخلاف تعهداتش در برجام عمل کرد و این نشانه ضعف و سستی و دشمنی وی با ملت ایران است که همواره دشمنی خودش را آشکار می‌سازد، گفت: کشوری که پای عهد و پیمان خود بایستد قطعأ پیروز میدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بعضی در صحنه کربلا به عهد خود وفا نکردند و حتی حاضر به در اختیار قرار دادن تجهیزات بودند اما خودشان حاضر به حضور در جنگ با یزید و یاری امام حسین(ع) نشدند، افزود: در مسیر این انقلاب هر کس حرکتی انقلابی نداشته باشد قطعأ پشیمان خواهد شد چرا که اسرار کربلا در انقلاب نهفته است.

امام جمعه بوین میاندشت، تأکید کرد: همانگونه که شکست دشمنان را در عرصه‌های مختلف مشاهده کردید به زودی نابودی صهیونیست‌ها را خواهید دید.

کد خبر 388609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.