رونمایی از لپ‌تاپ‌های"Acer"در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹

ایسر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، با آوردن نرخ نوسازی ۳۰۰ هرتز به دنیای لپ‌تاپ‌ها، کاربران گیمینگ را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش ایمنا، شرکت ایسر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید با نام‌های  "Predator Triton ۳۰۰" و "Predator Triton ۵۰۰" رونمایی کرد. هر دو لپ‌تاپ از نرخ نوسازی بالایی بهره‌مند بوده، اما مدل Predator Triton ۵۰۰ دارای نرخ نوسازی فوق‌العاده ۳۰۰ هرتز است. مدل Predator Triton ۳۰۰ در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با قیمت هزار و ۲۹۹ یورو از ماه اکتبر در دسترس کابران قرار دارد. Predator Triton ۵۰۰ علاوه بر مناطق نام‌برده، در آمریکای شمالی نیز عرضه می‌شود. 

از مشخصات Predator Triton ۵۰۰ می‌توان به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD، ضخامت ۱۷.۹ میلی‌متری، وزن ۲.۱ کیلوگرمی و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ ۸۱ درصد اشاره کرد. قلب تپنده‌ این محصول پردازنده Core i۷ نسل نهمی اینتل است. بارزترین نقطه قوت لپ‌تاپ جدید ایسر، نمایشگر ۳۰۰ هرتزی آن و پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا است. این اتفاق در حالی رخ داده است که بیشتر مانیتورهای بازی دسکتاپ، حداکثر از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برند و بدین جهت با لپ‌تاپ خاصی مواجه هستیم.

ایسر مشخصات کامل این لپ‌تاپ را رسانه‌ای نکرده است، اما نسل قبلی لپ‌تاپ مذکور از پردازنده Core i۷ اینتل، گرافیک GeForce RTX ۲۰۸۰ انویدیا مدل Max-Q و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز برخوردار بود. مدل Predator Triton ۳۰۰ نیز از پردازنده نسل نهم اینتل برخوردار است و از تراشه گرافیکی NVIDIA GeForce GTX ۱۶۵۰ پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به رم ۱۶ گیگابایتی DDR۴ اشاره کرد که تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. لپ‌تاپ مذکور از یک هارد درایو ۲ ترابایتی یا دو حافظه ۱ ترابایتی PCIe NVMe SSDs و RAID ۰، وای فای Killer ۶ AX ۱۶۵۰ و Killer Ethernet پشتیبانی می‌کند.

Predator Triton ۳۰۰ از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه برخوردار است. پشتیبانی از Waves NX برای تولید صدای سه‌بعدی و نورپردازی ناحیه‌ای RGB برای صفحه کلید را نیز باید به فهرست تجهیزات آن اضافه کرد. این لپ‌تاپ دارای فن‌های دوگانه با فناوری نسل چهارم AeroBlade ۳D CoolBoost  ایسر برای انتقال بهتر حرارت است.

کد خبر 388493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.