شاید مسیرم به یک باشگاه بزرگ یا فدراسیون ختم شود/ در ذوب‌آهن کارهای نیمه‌تمام داشتم

مدیرعامل سابق ذوب‌آهن از احتمال حضورش در یک تیم بزرگ یا یک فدراسیون ورزشی خبر داد.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص دوران حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: ۱۱سال حضور در ذوب آهن صحبت از ۱۱ سال عشق است و موفقیت‌های به دست آمده نتیجه تلاش تمام عوامل در طول این مدت بوده است.

وی با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، ادامه داد: امیدوارم تلاش‌هایی که کردم در ذهن مردم بماند و مطمئنم هواداران فوتبال در سراسر ایران قدران کسانی که برای آن‌ها زحمت کشیدند، هستند و با جدایی ام از مدیریت ذوب آهن، متوجه قدرشناسی هواداران شدم.

مدیرعامل سابق ذوب آهن در خصوص این قدرشناسی، اضافه کرد: وقتی از فضای مدیریت ذوب آهن خارج شدم، واکنش‌ها و صحبت‌هایی که از هواداران پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، نساجی و خوزستانی‌ها دیدم، نشان داد راه را درست رفته‌ام و خوشحالم الان ذوب آهن یک برند بین المللی و یک نماینده خوب برای ایران و اصفهان است.

وی در پاسخ به اینکه آیا سعید آذری را در تیم دیگری می‌بینیم، اظهار کرد: اگر حس کنم جایی تاثیرگذار هستم و پیشنهاد خوبی به من بشود حتما کار می‌کنم و حضورم در جای دیگر دور از ذهن نیست.

آذری در پاسخ به خبرنگار ایمنا در خصوص داشتن پیشنهاد از سوی استقلال برای سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: بی شک وقتی یک مدیر در سطوح بالا کار می‌کند و از مسئولیت خود آزاد می‌شود، پیشنهادهای زیادی به او می‌شود و مدنظر همه است و ممکن است که مسیر من به یک فدراسیون ختم شود و شاید به یک تیم بزرگ ختم شود.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن، خاطرنشان کرد: در ذوب آهن یکسری کار نیمه تمام داشتم ولی باید به کسانی که در این زمینه تصمیم می‌گیرند حق داد که کسانی که خودشان می‌خواهند کار کنند.

کد خبر 388208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.