حمایت از طرح های فرهنگی و هنری کانون های مساجد در محرم

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در ماه محرم و صفر از طرح‌های فرهنگی و هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حمایت مادی و معنوی خواهد کرد.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه‌های فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان، اظهارکرد: با استفاده و بهره گیری از پیام های متعدد فرهنگی نهضت عاشورا تلاش شده تا ضمن ایجاد فضای معنوی در شهر، تمام ظرفیت های تبلیغاتی شهروندی شهر را برای انتقال پیام‌های عاشورایی استفاده کنیم.

وی افزود: اداره توسعه فرهنگ شهروندی برای همراهی با هیئت های مذهبی و ایستگاه های صلواتی ضمن فضاسازی این محل‌ها، لیوان‌های کاغذی با پیام‌هایی برگرفته از قیام عاشورا در اختیار ایستگاه‌های صلواتی برای انجام پذیرایی از عزاداران قرار داده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تلاش شده توجه به مباحث زیست‌محیطی که دغدغه شورا و شهرداری اصفهان است با استفاده از ابزارهای فرهنگی به شهروندان یادآوری شود تا به حفظ زیبایی و پاکیزگی شهر کمک کرده باشیم.

وی با اعلام حمایت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از طرح‌های فرهنگی و هنری کانون‌های فرهنگی مساجد در ماه محرم و صفر، گفت: فراخوانی در خصوص همراهی کانون های فرهنگی با مساجد و مشارکت در برنامه‌های مذهبی انجام شده تا حمایت‌های مادی و معنوی از این کانون‌ها انجام شود.

کد خبر 388111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.