۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
دمتان گرم/ زود خوب شوید

پانصد و هفتاد و یکمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهاردهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "لقب دنی آلوز؟ من مرتضی منصوری ام" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از مرتضی منصوری مدافع راست سپاهان که در غیاب ایرانپوریان در دو بازی گذشته جز بهترین های سپاهان بوده و پاس تک گل این تیم برابر ماشین سازی را نیز به نام خود دارد مطرح شده است.

منصوری در خصوص لقب دنی آلوز برزیلی که هواداران به وی داده اند، گفته است "من مرتضی قربانی هستم و هیچ زمانی به دنبال لقب نبودم چرا که هدفم تنها کسب رضایت کادر فنی و هواداران تیم محبوبم است."

"بازگشت به عقب کدام است؟" دیگر عناوین این رسانه هواداری است که در گفت و گو با علی قربانی مهاجم سپاهان بیان شده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت از تیم اسپارتاک اسلواکی به سپاهان برای او بازگشت به عقب محسوب می شود یا نه می گوید "من به یکی از پرافتخارترین تیم های ایران پیوستم و این امر بازگشت به عقب محسوب نمی شود. در این تیم همه چیز سرجای خودش هست و من از اینکه در چنین باشگاهی حضور دارم بسیار خوشحال هستم."

"دمتان گرم"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که در تمجید رفتار شایسته هواداران سپاهان در جمع آوری زباله های ورزشگاه نقش جهان پس از دیدار این تیم برابر ماشین سازی بیان شده است.

سبز سبزم نیز با تیتر اصلی "منتظر غایبین هستیم خیلی به آنها نیاز داریم"به نقل ازمحمدرضا عباسی بازیکن ذوب آهن منتشر شده است.

وی ضمن اشاره به شرایط سخت ذوب آهن در دیدار برابر پارس جنوبی گفته "وضعیت سه بازیکن سرباز تیم مشخص نیست و از طرفی تعداد مصدومین تیم هم زیاد شده که همین امر شرایط سختی را برای ما در دیدار برابر پارس ایجاد کرده بود اما شرایط به این شکل باقی نخواهد ماند و خیلی زود به وضعیت ایده آل خواهیم رسید."

" زود خوب شوید"دیگر عنوان این رسانه است که از تلاش مسئولان ذوب آهن برای رفع مصدومیت فخرالدینی و مطهری و رساندن آنها به دیدار هفته سوم خبر می دهد.

" اولین قفل یوسف بهزادی به دروازه ذوب آهن" و" مهدی شادمانی روحت شاد" دیگر عناوین این رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 387956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.