فراکسیون امید سه‌شنبه در مورد وزیران پیشنهادی اعلام نظر می‌کند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیران پیشنهادی میراث فرهنگی و آموزش و پرورش در جلسه امروز این فراکسیون گفت: نظر نهایی این فراکسیون روز سه‌شنبه اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، «فاطمه سعیدی» سخنگوی هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون امید روز سه شنبه نظر خود را درباره گزینه های پیشنهادی وزارتخانه های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری اعلام می کند.

وی در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه فراکسیون امید با وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی افزود: این جلسه با حضور کمیته‌های آموزش و پرورش و گردشگری فراکسیون امید و با حضور گزینه های پیشنهادی برای وزارتخانه های میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش تشکیل شد و مونسان و حاجی میزایی وزیران پیشنهادی، برنامه‌های خود را در این جلسه مطرح کردند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: اعضای فراکسیون دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و وزیران پیشنهادی به پرسش‌های آنان پاسخ دادند؛ در روز سه‌شنبه گزینه های پیشنهادی، در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید حضور می یابند و برنامه های خود را ارائه می کنند.

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد: کمیته های گردشگری و آموزش و پرورش در جلسه روز سه شنبه مجمع عمومی، نتیجه بررسی‌های خود در مورد دو وزیر پیشنهادی را ارائه می دهند؛ در مجمع عمومی فراکسیون رای گیری درمورد وزرای پیشنهادی صورت می گیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 387920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.