دستگیری دو کارمند شهرداری نسیم شهر/ممنوعیت پرداخت حق‌الجلسه شهرداری‌ها در ساعات اداری

در بسته خبری امروز از آغاز مذاکرات شهرداری تهران با دستفروشان مترو تا ابلاغ دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی و ایجاد شهربازی مسقف در شهر گناوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

ممنوعیت پرداخت حق‌الجلسه شهرداری‌ها در ساعات اداری

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، مصوبات شورای شهر مبارکه درباره تعیین و پرداخت حق‌الجلسه به اعضای کمیته‌ها و کمیسیون‌های مستقر در شهرداری‌ها در ساعات اداری که از سوی شورای اسلامی این شهر به تصویب رسیده بود را ابطال کرد.

خبر دستگیری دو کارمند شهرداری نسیم شهر حقیقت دارد

غلامرضا صادقی، دادستان شهرستان بهارستان در این رابطه با تایید خبر دستگیری دوتن از کارکنان شهرداری نسیم شهر، عنوان کرد: این دوکارمند به اتهام جعل اسناد دستگیر و درحال حاضر در بازداشت به سر می‌برند.

دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی تا انتهای شهریور ابلاغ می‌شود

مرتضی ضامنی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کشوری با اشاره به زمان ابلاغ دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی، تصریح کرد: امیدواریم تا انتهای شهریور دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی جمع بندی و ابلاغ شود.

پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز بر خلاف پروانه

مسعود امامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و خلاف پروانه در حوزه مدیریت شهرداری‌ها با جدیت دنبال و پیگیری شود.

همکاری شهردای و میراث فرهنگی مشهد برای پیاده‌راه سازی

مدیر پایگاه میراث فرهنگی ثامن مشهد با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده موضوع پیاده‌راه‌ها در مرحله اجرایی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این موضوع با شناسایی مکان‌های مستعد اجرای طرح پیاده راه‌ها و تشخیص قدمت تاریخی آن با شهرداری در دوره‌های قبل در میان گذاشته شد و با همکاری شهردار مشهد به تایید و تصویب نهایی رسید.

خط بازیافت مواد پسماند در سایت البرز افتتاح می‌شود

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه کارخانه تفکیک پسماندهای شهری به زودی افتتاح می شود، گفت: شهرداری قم پروژه ای در سایت البرز از سال ۹۵ آغاز کرده تا دفن مستقیم زباله حذف شود. در این پروژه خطی پسماند را پس از چند مرحله به عنوان مواد آلی به سمت تولید کود کمپوست می‌برد.

مذاکرات شهرداری تهران با دستفروشان مترو

پس از سال‌ها اعتراض و نابسامانی، بالاخره تلاش برای حل مشکل دستفروشان مترو در پایتخت با جلب مشارکت خود این افراد به همت شهرداری تهران و با برگزاری نشست صمیمی با آنان و اخذ نظراتشان کلید خورد.

ایجاد شهربازی مسقف در شهر گناوه

 سیدجوادحسینی حقیقی، شهردار گناوه گفت: ایجاد شهربازی مسقف از برنامه‌ها و اهداف شهرداری گناوه در حوزه سرمایه گذاری است که امیدوارم محیطی مناسب و در شان کودکان گناوه و مسافران شهرمان فراهم کنیم.

مصرف ۱۸۰ میلیون کیسه پلاستیکی سهم ارومیه‌ای ها در آلودگی طبیعت

احد یوسفی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: مردم ارومیه سالانه افزون‌بر ۱۸۰ میلیون کیسه پلاستیکی مصرف می‌کنند که خطرات زیست‌محیطی زیادی به دنبال دارد.

سردیس‌های پایتخت زیر چتر حمایتی پلیس و شهرداری

سردار علیرضا لطفی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از تشکیل کارگروهی برای پیشگیری از سرقت مجسمه ها در پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ما یک بسته و راهکارهای پیشنهادی برای شهرداری تهران داریم که آن را به مسئولان شهرداری ارائه خواهیم داد.

کد خبر 387780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علرضا انصاریان GB ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام باتشکر من یک مورد پرونده اجرایی رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نسیم شهر را که چیزی بالغ بر ۶۰۰متر اضافه ساخت وتخلفات ساخت وساز بدون پروانه بود را براحتی با مبلغ ناچیزی دارند تبدیل مبلغی نمودند وحق الزحمه ۳۰ میلیونی من کل مشخصات رادارم ولی راّی قطعی که همگی تخریب وقلع بنا بوده را باین راحتی تبدیل مبلغی ناچیز نمود ممکنه اساسا این درسته