اقتصاد شهری به توسعه مراکز صنعتی وابسته است

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه اقتصاد شهری به توسعه مراکز صنعتی وابسته است، گفت: مدیریت شهری باید از سرمایه‌گذاران و کارافرینان حمایت کند.

علیرضا اطهری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اظهار کرد: لنجان یکی از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار صنعتی ایران و ورنامخواست در آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین همواره به ایجاد مناطق صنعتی در شهرهای مختلف این منطقه توجه ویژه‌ای شده است.
وی با بیان اینکه اقتصاد شهری به توسعه مراکز صنعتی وابسته است، عنوان کرد: اینگونه شهرک‌ها در تأمین اشتغال و افزایش درآمد برای شهروندان مؤثر است.
شهردار ورنامخواست افزود: شهرک‌های صنعتی بهترین راه برای کمک به سرمایه‌گذاران در تحقق اهداف برنامه‌های اقتصادی آن‌ها است مهم‌ترین اثر آن شتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری است.
اطهری‌فر تصریح کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر ورنامخواست، منطقه صنعتی آن مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌آید.
وی با بیان اینکه آخرین قیمت کارشناسی اراضی این شهرک از قرار هر مترمربع ۲۷۰ هزار تومان تعیین شده است، یادآور شد: مدیریت شهری باید از استقرار و توسعه مراکز صنعتی حمایت و طرح‌های بلندمدتی در این زمینه تدوین کند.
شهردار ورنامخواست ادامه داد: با توجه به نگاه مدیریت شهری در خصوص ساماندهی منطقه صنعتی این منطقه، جلسه‌ای با اعضای هیئت امنای غیررسمی آن برگزار شد تا مشکلات پیش‌روی این شهرک احصاء شود.
اطهری‌فر ادامه داد: شهرداری بدون دریافت هزینه حفاری گازرسانی این منطقه که حدود ۶۰ میلیون تومان بود در این زمینه مشارکت کرد.
وی اضافه کرد: آسفالت باند کندرو بلوار جانبازان این شهرک در دستور کار شهرداری ورنامخواست قرار گرفت، زیرا این مسیر ورودی منطقه صنعتی بوده و به دلیل خاکی بودن، چهره شهر را نازیبا کرده بود.
شهردار ورنامخواست گفت: جدول‌گذاری و زیرسازی مسیر این شهرک انجام شده و در روزهای آینده روکش آسفالت آن نیز اجرا خواهد شد.
کد خبر 387713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.