بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری فولادشهر

شهردار فولادشهر گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر ۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، بابک محمدی در آیین بهره‌برداری از سینمای روباز و آبشارکوهستانی پارک پرنیان فولادشهر، اظهار کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف مدیریت شهری در فولادشهر به رغم شرایط سخت اقتصادی، انقلابی عمرانی را در این شهر رقم زده است.
وی افزود: امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های سینما روباز و پارک کوهستانی پرنیان، آبشار مصنوعی صخره‌ای پارک پرنیان، زمین ورزشی روباز در محلات B۲ و B۳، تعمیر و تجهیز آبنماهای شهر و روشنایی بلور آیت‌الله مطهری هستیم که اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال ایجاد شده است.
شهردار فولادشهر با اشاره به تخصیص اعتبار به ۷۲ پروژه در بودجه مصوب شهرداری فولادشهر، تصریح کرد: خوشبختانه ۷۲ پروژه عمرانی تعریف شده در بودجه مصوب شهرداری فولادشهر امروز در مرحله انعقاد قرارداد و اجرایی شدن قرار دارند.
محمدی اضافه کرد: روکش و ترمیم آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان، آبیاری قطره‌ای پارک‌ها و فضای سبز شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پارک ۱۶ هکتاری جنب سی‌تی‌سنتر در فاز نخست یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اصلاح ورودی شهر، تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی مسکن مهر و روشنایی معابر، توسعه و نگهداری فضای سبز و فضا و منظر شهری از پروژه‌های شاخص در دست اقدام شهرداری فولادشهر به شمار می آید و تلاش می‌کنیم تا این پروژه‌ها در برنامه زمان‌بندی شده و تا پایان سال جاری به اتمام و بهره‌برداری برسند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر معابر و خیابان‌های فولادشهر پروژه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی طراحی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰  میلیون تومان در دستور کار شهرداری قرار دارد تا در مواقع بحران دچار چالش جدی نشویم.
شهردار فولادشهر با اشاره به مشکلات این شهر جدید، اضافه کرد: بلوارهای شهر فولادشهر که مسیر اصلی تردد شهروندان نیز محسوب می‌شود در تاریکی کامل است و نبود روشنایی قطعا خطرآفرین بوده و به یکی از مطالبات اصلی شهروندان مبدل شده است.
وی عنوان کرد: اجرای پروژه روشنایی علی‌الخصوص نصب تیرهای برق، نگهداری و مراقبت از آن‌ها طبق قانون بر عهده شرکت توزیع برق بوده و انتظار می‌رود این مهم مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا یکی از مشکلات مهم در شهر جدید فولادشهر به سرعت هرچه بیشتر مرتفع شود.
محمدی کانال سوکرای فولادشهر را یکی از نقاط خطر آفرین دانست و خاطرنشان کرد: این محل می‌تواند به محور پیاده‌رو و مکانی برای استفاده شهروندان تبدیل شود، اما امروز این کانال به دلیل نداشتن نرده و سایر امکانات تنها برای شهروندان مشکل آفرین است.
وی یاداور شد: مسیر کانال سوکرای باید به یک فرصت تبدیل شود از این رو ساماندهی این کانال یک ضرورت اجتناب ناپذیر به شمار می آید اما به دلیل حریم مشخص شده، شهرداری نمی‌تواند در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر 387690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.