برگزار نشدن بازی های تدارکاتی به ضرر تیم ملی است

بازیکن تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان گفت: نداشتن بازی‌های تدارکاتی به ضرر تیم‌های ایران است، زیرا دیگر تیم‌ها با بازی‌های تدارکاتی به آمادگی بیشتری دست پیدا می‌کنند و به هماهنگی بیشتری با یکدیگر می‌رسند.

معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات غرب آسیا، اظهار کرد: بعد از ۴۰ سال تیم ملی پنج نفره بسکتبال بانوان در مسابقات بین‌المللی رسمی شرکت کرد، که توانستیم با شکست دادن اردن در مسابقه رده‌بندی مقام سوم این رقابت هارا کسب کنیم. یک ماه دیگر در مسابقات کاپ آسیا بازی داریم و اگر در سطح b تیم اعزام کنند،باید ببینیم آنجا چه نتیجه به دست خواهیم آورد.

وی بابیان اینکه تمرینات تیم ملی بسکتبال از هفت فرودین آغاز شد، تصریح کرد: تقریباً دو هفته  یک‌بار اردو داشتیم، تمرینات به‌صورت منظم برگزار می‌شد که روزبه‌روز با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شدیم و روی نقاط ضعف تیم کار می‌کردیم. کادر باتجربه و مربی که قبلاً جزء بازیکنان خوب ملی بوده را داشتیم و این در طول رقابت‌ها خیلی به ما کمک کرد.

بازیکن تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان افزود: بازی با سوریه را به دلیل یک سری از مسائل واگذار کردیم و در رده‌بندی قرار گرفتیم اما به نظرم بعد از این همه‌ سال که در این رقابت‌ها حضور نداشتیم، توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

اسماعیل‌زاده در خصوص حمایت‌های فدراسیون بسکتبال، خاطرنشان کرد: فدراسیون تمام  سعی خود را برای اعزام تیم به این مسابقات انجام داد، ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم در مسابقات بعدی نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های لیگ برتر و ملی بانوان بازی‌های تدارکاتی ندارند، تأکید کرد: نداشتن بازی‌های تدارکاتی به ضرر تیم‌های ایران است، زیرا دیگر تیم‌ها با بازی‌های تدارکاتی به آمادگی بیشتری دست پیدا می‌کنند و به هماهنگی بیشتری با یکدیگر می‌رسند، اما ما با وجود کمبود امکانات، بازهم تمام تلاشمان را کردیم که سوم شویم و این حس خوب را تجربه کنیم.

کد خبر 387542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.