از همراهی قلعه نویی تا تشویق نیازمند با چشمان بسته

تیم سپاهان امروز(سه شنبه) تمرینات پیش از بازی با ماشین سازی را در حضور هواداران انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرین روز سه شنبه - 5 شهریورماه -  تیم فوتبال سپاهان از ساعت 18:30 با حضور 200 هوادار پرشور این تیم در باغ فردوس آغاز شد. در ابتدا بازیکنان این تیم مشغول گرم کردن شدند و سه دروازه بان سپاهان نیز به صورت جداگانه با مربی دروازه بان های این تیم تمرین کردند. البته محمد بحیرایی و محمدرضا مهدی زاده نیز که مصدومیت‌های جزئی داشتند، به صورت جداگانه به سالن وزنه رفتند و تمرینات خود را در آنجا پیگیری کردند. سید محمد حسینی نیز به دلیل مصدومیت، به همراه بازیکنان سپاهان در تمرینات حاضر نبود.

پس از گرم کردن‌های ابتدایی، زردپوشان مشغول تمرینات تاکتیکی خود شدند و در ادامه در دو تیم بنفش و سفید، با یک دیگر فوتبال بازی کردند تا تدابیر تاکتیکی تمرین را در شرایط مسابقه پیاده کنند. بازیکنان تمرینات تاکتیکی خود را به پایان رساندند و بعد از آن سردکردند و تمرین تمام شد.

البته بازیکنانی که در بازی گذشته کامل بازی نکرده و خسته نبودند، دقایق بیشتری را به تمرین پرداختند.

حواشی تمرین امروز سپاهان به شرح زیر است:

* هواداران سپاهان در ابتدای تمرین به شدت امیر قلعه نویی، سرمربی این تیم و سایر بازیکنان را تشویق کردند. این تشویق‌ها تا جایی ادامه داشت که امیر قلعه نویی و بازیکنان سپاهان به طرف هواداران آمدند و برای آنها دست زدند.

* امیر قلعه نویی همراه با بازیکنان سپاهان تمرین می‌کرد.

* در قسمتی از تمرینات، پیام نیازمند، دروازه بان این تیم با چشمان بسته تمرین کرد که بتواند جهت توپ را تشخیص دهد و ضربات ارسالی مناسبی را به توپ بزند که یکی از واکنش‌های عالی وی با چشمان بسته، هواداران را به وجد آورد.

* طبق خبر رسیده به سپاهانی‌ها در طول تمرین، بازی این تیم به تعویق نیافتاده و روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

* تنها دقایقی پس از اتمام تمرین سپاهانی ها برق باغ فردوس قطع شد که یک قطعی عمومی در منطقه بود.

کد خبر 387443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.