بیرنگ: قدرشناس کسانی باشیم که برای ماندگاریمان تلاش کردند

علیرضا رضاداد دبیر شش دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در آیین اختتامیه این جشنواره تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم بزرگداشت علیرضا رضاداد امروز _دوشنبه چهارم شهریور ماه_ در اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، بخشی از اساتید المپیاد فیلمسازی نوجوانان و تعدادی از هنرمندان از علیرضا رضاداد و فعالیت های دغدغه‌مند او تجلیل کردند.

رضاداد دبیر شش دوره جشنواره فیلم فجر و شش دوره جشنواره فیلم کودک بوده ‌است، که اکنون به عنوان مشاور ارشد سازمان سینمایی ایران فعالیت می‌کند.

بیژن بیرنگ در آغاز این مراسم اظهار کرد: باید قدرشناس آدم هایی باشیم که ما را نشان دادند و از آدم هایی تشکر کنیم که برای ماندگاری ما تلاش کردند.

مراسم  نکوداشت رضاداد با حضور پوران درخشنده، بیژن بیرنگ، معصومه ابتکار، حسین انتظامی، علیرضا تابش، قدرت الله نوروزی، سید عباس صالحی و عباس رضایی همراه بود.

رضاداد در این مراسم با بیان اینکه من شایسته این تقدیر ها نیستم، اظهار کرد: رسم است که نکوداشت‌ها جدا از جشنواره برگزار می‌شوند اما من راضی به انجام این مراسم به صورت جداگانه نبودم چراکه هر آنچه انجام دادم وظیفه بوده است.

وی با اشاره به شعار جشنواره که ساختن رویای کودکان سیل زده است، ادامه داد: این نوجوانان آینده سازان این جامعه هستند و به گمان من هنرمندان عرصه فرهنگ و هنر تمام تلاش خود را انجام داده اند تا در شادی و کمک به این مردم سهیم باشند.

کد خبر 387318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.