۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

پانصد و شصت و ششمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و نهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "چقدر خوبی محبی" عنوان اصلی رسانه صدای سپاهان است که به درخشش ستاره بوشهری سپاهان در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر اختصاص دارد. به اعتقاد این روزنامه، سپاهان حالا یک ستاره دیگر را رو کرده و امسال به طور قطع شاهد درخشش های این ستاره جوان با پیراهن سپاهان هستیم.

"دوام آوردن برابر این سپاهان؟ واقعا سخته" دیگر عنوان این رسانه به نقل از صادق بارانی است. هافبک تیم شاهین بوشهر در این باره گفته:
سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است، در ضمن آنها در این بازی تعدادی از بازیکنان‌شان را نیز به همراه نداشتند. خیلی سخت بود که برابر سپاهان دوام بیاوریم و معتقدم که این تیم در فصل جاری شانس اول قهرمانی است. زورمان به هیچ وجه به آنها نمی رسید و به نظرم سایر تیم ها هم برابر سپاهان روزهای سختی خواهند داشت.

"در خواست سپاهان برای تعویق یک روزه دیدار با ماشین سازی" عنوان پایانی این رسانه است.

"زود قضاوت نکنید" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" به نقل از حمید بوحمدان بازیکن ذوب آهن است. وی اعتقاد دارد که نتایج دیدار با الاتحاد عربستان و سایپا مبنای قضاوت خیلی ها در مورد ذوب آهن امسال شده است. در صورتی که این قضاوت اشتباه است و در هفته های آینده قدرت ذوب آهن را خواهید دید.

" گمانه زنی رسانه ها در مورد تغییر گلر سبزپوشان در هفته دوم" و مطالبه هواداران ذوب آهن از مدیرعامل جدید باشگاه برای قدرتمند کردن تشکیلات هوادارای ذوب آهن" دیگر عناوین این رسانه هواداری است.

کد خبر 387288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.