آماده دریافت اسناد و مدارک مرتبط با فوتبال شهروندان هستیم

شهردار تبریز گفت: از تمام شهروندان تیم‌های فوتبال و تمام محققینی که اسناد و مدارک مرتبط با فوتبال در اختیار دارند درخواست می‌کنم این اقلام را به موزه فوتبال ارائه کنند تا با نام خودشان در معرض دید عموم قرار دهیم.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح ساختمان جدید موزه فوتبال آذربایجان، اظهار کرد: این موزه برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش ایران بنیان‌گذاری شده و اولینی دیگر برای شهر تبریز است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش و به ویژه فوتبال در میان جوانان و خانواده‌های ایرانی و آذربایجانی، افزود: این امر باعث حضور پرشور این خانواده‌ها در محل موزه فوتبال آذربایجان خواهد بود.

شهردار تبریز علاقه‌مندی شهروندان ورزش دوست تبریز به دو تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی را محرک و عاملی موثر برای تاسیس این موزه عنوان کرد و گفت: این موزه می‌تواند به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان بدل شود.

شهین‌باهر از پیشکسوتان و باشگاه‌های فوتبال تبریز و آذربایجان درخواست کرد اسناد، مدارک، تصاویر و جام‌های خود را که عمدتا در دفاتر کار هستند برای نگهداری و نمایش به عموم علاقه‌مندان به موزه فوتبال شهرداری تحویل دهند.

وی تصریح کرد: با این کمک می‌توانیم شاهد افزایش غنا و محتوای این موزه منحصر به‌فرد باشیم.

کد خبر 387258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.