افتخارات کسب شده توسط اصفهان در استعدادیابی بسیج بی نظیر بود

مدیرعامل باشگاه مقاومت و مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، گفت: از پنج رشته ای که در آن شرکت کردیم در چهار رشته عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردیم. در رشته تکواندو، ووشو و تیر اندازی قهرمان شدیم.

علی پیمان صفت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال یازدهیمن دوره مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی استعدادیابی بسیج کشور برگزار شد که میزبان آن سمنان بود و شهرستان دامغان برگزار شد. کاروان ما با دست پر از این مسابقات خارج شدند.

وی ادامه داد: اصفهان در پنج رشته ای ووشو، کاراته،جودو،تکواندو و تیر اندازی در این مسابقات شرکت کرد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت و مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، افزود: قبل از این 10 مرداد مسابقاتی با عنوان المپیاد استانی برگزار کردیم که منتخبین این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند که ثمره آن را در المپیاد بسیج کشوری شاهد بودیم.

پیمان صفت با اشاره به اینکه افتخاراتی که در این مسابقات نصیب استان اصفهان شد بی نظیر بود، اضافه کرد: از پنج رشته ای که در آن شرکت کردیم در چهار رشته عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردیم. در رشته تکواندو، ووشو و تیر اندازی قهرمان و در رشته کاراته به علت کمبود یک امتیاز نایب قهرمان شدیم. در رشته جودو نیز دو مقام انفرادی کسب کردیم و نتوانستیم سکویی را برای استان اصفهان اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: از نکات قابل توجه این مسابقات جهش خیره کننده بازیکنان رشته تکواندو در استان اصفهان بود،در چندین دوره ای که این مسابقات برگزار شد تیم تکواندو استان اصفهان مقام خوبی کسب نمی کرد و اکثرا تک مدال هایی نصیب استان اصفهان می‌شد. امسال بر اساس برنامه ریزی هایی که ما در رشته تکواندو انجام دادیم و توانستیم از هفت وزن حاضر در مسابقات پنج عنوان قهرمانی کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت و مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، اضافه کرد: در هیچ دوره از این مسابقات شاهد چنین مدال ها و رتبه هایی از استان اصفهان نبودیم و مدال های طلا کم تر بود.

پیمان صفت تصریح کرد: در سال های 92-93 مسابقاتی با عنوان جشنواره های فرهنگی ورزش بسیج برگزار می شد. از دهه نود به بعد واژه "استعداد" به این مسابقات اضافه شد، این مسابقات باید ادامه پیدا کند تا ثمره خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: این آمار و قهرمانی ها ویژه برادران است و هم اکنون در بخش بانوان در استان سمنان مسابقات در حال برگزاری است که فردا مسابقات آن به پایان می رسد که نتایج را اعلام خواهم کرد.

کد خبر 387234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.