انتشار فراخوان احداث مجموعه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در مشهد

رییس اداره سرمایه گذاری های نوین معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از انتشار فراخوان احداث مجموعه بازیافت نخاله های ساختمانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش ایمنا، سید مهدی نعمتی خیرآبادی اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری مشهد ایجاد محیط زیستی سالم و شهری پاک و عاری از پسماند است.

وی افزود: شهرداری مشهد به منظور دستیابی به شهری پاک با رعایت استانداردهای زیست محیطی، افزایش سهم پسماند شهری بازیابی شده از کل زباله ها و بهره گیری از این معادن شهری، نسبت به تهیه بسته سرمایه گذاری احداث کارخانه بازیافت نخاله ها و زائدات ساختمانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به عنوان یک مگاپروژه اقدام کرده است.

رییس اداره سرمایه گذاری های نوین معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به افزایش رونق ساخت و ساز در کلانشهر مشهد و تولید حدود ۱۵ هزار تن نخاله ساختمانی به طور روزانه عنوان کرد: وجود تسهیلات ویژه در پروژه‌های حوزه بازیافت و مدیریت پسماند در کشور و بازار مناسب مصالح ساختمانی که طی فرآیند بازیافت تولید می شود، سرمایه گذاری در این پروژه را پرسود و مطمئن کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت فنی بخش خصوصی و با همکاری بین دستگاهی و نهادهای شهری از جمله معاونت اقتصادی، سازمان مدیریت پسماند و سازمان حفاظت از محیط زیست پروژه کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی احداث خواهد شد.

کد خبر 387191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.