روزانه ۴۵ تن پسماند در گناباد جمع‌آوری می‌شود

گناباد_شهردار گناباد گفت: روزانه ۴۵ تن زباله با صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیون ۶۶۰ هزارتومان در این شهر جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهران حسین‌زاده با بیان اینکه بودجه مصوب سال ۹۷ شهرداری گناباد به میزان ۱۸ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: از این مبلغ ۱۸ میلیارد و ۳۳ میلیون تومان محقق گردیده است.

وی تصریح کرد: چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از بودجه محقق شده از صرفه‌جویی در هزینه‌های شهرداری گناباد در سال ۹۷ به دست آمده است.

شهردار گناباد با بیان اینکه در سال ۹۷ مبلغ دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان صرف تعمیرات ماشین‌آلات شهرداری شده است، خاطرنشان کرد: از محل نیم درصد اعتبار سهم امور کتابخانه‌ها مبلغ ۴۰ میلیون تومان به اداره کتابخانه‌های عمومی گناباد پرداخت شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه روزانه بیش از چهار تن خاک و نخاله حاصل از رفت و روب در شهر گناباد جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: هدایت خاک و نخاله موجود در حریم و بستر رودخانه شش انگشتی در مدت یک هفته به سه هزار تن می‌رسد.

وی ادامه داد: روزانه ۴۵ تن زباله در شهر گناباد با هزینه بیش از سه میلیون ۶۶۰ هزارتومان جمع‌آوری می‌شود این در حالی است که روزانه ۲۳۰ هکتار از معابر و شوارع شهر با اختصاص دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رفت و روب می‌شود.

شهردار گناباد با بیان اینکه ۶۰۰ میلیون تومان صرف رفع آبگرفتگی معابر شهری و اصلاح نقاط‌حادثه دیده شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۵ کلاس آمورشی اطفاء حریق برای ادارات و نهادها، هشت مرحله بازدید ایمنی از ارگان‌ها و ۱۲ مرحله کلاسهای آموزشی ضمن خدمت پرسنل  توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شده است.

حسین‌زاده گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۹۳ مورد آتش‌سوزی به مرکز آتش‌نشانی گناباد اعلام و اطفا حریق شده است؛ این آتش سوزی‌ها شامل ۱۷۰ مورد حریق خشک، ۱۶ مورد آتش‌سوزی خودرو، شش مورد حریق ناشی از گاز و برق و یک انفجار بوده است.

وی تصریح کرد: آمار آتش‌سوزی در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش ۹۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 387004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.