اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای احداث پل روگذر دماوند

دماوند_شهردار دماوند با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه شهرداری در سال جاری در بخش توسعه شبکه معابر، احداث پل روگذر ورودی شهر است، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، عباس صفری با بیان اینکه مجموع بودجه این شهرداری در سال بر مبنای رقم ۸۰ میلیارد پیش‌بینی شد، اما مجموع وجوه دریافتی ۹۵ میلیارد تومان بود، اظهار کرد: با افزایش وصولی بسیاری از پروژه‌های شهرداری همچون کشتارگاه، آسفالت معابر و دیگر پروژه های عمرانی و خدماتی اجرا شد.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال جاری با افزایش ۶۸ درصدی به تصویب شورای اسلامی شهر دماوند رسید، عنوان کرد: با تصویب بودجه ۱۳۵ میلیارد تومانی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و آغاز اجرای پروژه‌های مهم شهری در حوزه توسعه شبکه معابر، سیما و منظر شهری، تقویت حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری، حمل و نقل و توسعه فضای سبز درنظر گرفته شده است.

شهردار دماوند اضافه کرد: مهم‌ترین پروژه شهرداری در سال جاری در بخش توسعه شبکه معابر، احداث پل روگذر ورودی شهر است که این پل مسیر ارتباطی محور تهران–فیروزکوه در محدوده دماوند را به بلوار بعثت با هدف کاهش بار ترافیکی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای متصل می‌کند.

صفری با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و استان اجرایی خواهد شد، گفت: هم‌اکنون طرح پروژه در دست طراحی است و در صورت تصویب در شورای ترافیک استان آغاز و به شرط تامین اعتبار در مدت یک سال به پایان می‌رسد.

وی به دیگر پروژه‌های توسعه معابر همچون تکمیل بلوارهای شورا، بعثت، یادگار امام، خیابان اصلی مشا، خیابان چشمه اعلا و دیگر خیابان‌های شهر، خاطرنشان کرد: در نظر داریم با مشارکت شهروندان حوزه توسعه معابر منطقه مشا به ویژه‌ دشت ۲۳، بلوار ناحید و شهرک البرز را به پایان برسانیم.

شهردار دماوند تکمیل ساختمان آتش‌نشانی و ناحیه (۳) شهرداری در منطقه مشا، اجرای ساختمان ترمینال درون‌شهری و برون‌شهری، تکمیل ساختمان اورژانس و کتابخانه عمومی شهر را از دیگر اولویت‌ها دانست و افزود: اجرای طرح شبکه آب‌رسانی و توسعه فضای سبز در بافت‌های قدیمی نیز از اولویت شهرداری دماوند در حوزه فضای سبز است.

کد خبر 386908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.