برگزاری ۱۱۰ برنامه در "هفته فرهنگی قزوین"

سرپرست شهرداری قزوین از برگزاری "هفته فرهنگی قزوین" با هدف شناساندن ابعاد مختلف فرهنگی و هنری قزوین به شهروندان و گردشگران به‌عنوان مقصدی در دسترس، خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی با اشاره به برگزاری "هفته فرهنگی قزوین" از دوم تا نهم شهریور ماه، در رابطه با اهداف برگزاری این رویداد، اظهار کرد: شناساندن ابعاد مختلف فرهنگی و هنری قزوین به شهروندان و گردشگران به‌عنوان مقصدی در دسترس و نزدیک، معرفی شهر قزوین در حوزه فرهنگی، هنری و مذهبی به مردم، حساس‌سازی مدیران و شهروندان نسبت به سرمایه‌های شهری و تلاش در جهت افزایش حس تعلق‌خاطر شهروندان به شهر و مشارکت با مدیریت شهری در سطح شهر قزوین بالاخص در نواحی منفصل و مناطق کمتر برخوردار است.

درافشانی در خصوص شیوه‌های اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین گفت: تلاش خواهیم کرد از طریق تبلیغات محیطی، فضای مجازی و ارسال پیامک، ساخت و پخش تیزر در کانال‌های اطلاع‌رسانی فضای مجازی، اطلاع‌رسانی مطلوبی از برنامه‌ها انجام دهیم و از تمام شهروندان دعوت می‌کنم در برنامه‌های متنوع هفته فرهنگی قزوین شرکت کنند، مطمئنا حضور پرشور شهروندان انگیزه مدیریت شهری قزوین را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پربارتر برنامه‌ها دوچندان می‌کند.

شب‌های فیروزه‌ای در سعدالسلطنه

سرپرست شهرداری قزوین افزود: اجرای برنامه شب‌های فیروزه‌ای در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه، از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است که با هدف جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی کهن شهر قزوین از دوم تا هفتم شهریور ماه به‌طور زنده از آنتن شبکه پنج رسانه ملی و سیمای مرکز قزوین به هموطنان و هم‌استانی‌ها تقدیم می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری شب نشست موسیقی و هنر، تئاتر خیابانی عصرگاهی، جشنواره کافه‌های زیبای شهر من، استارت‌آپ گردشگری، نمایشگاه صنایع دستی، بازدید از خانه سالمندان و عیادت از بیماران بیمارستان‌ها، اجرای دو کنسرت بزرگ موسیقی، اجرای نقاشی خیابانی، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی و نمایشگاه نگارگری از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته‌شده برای هفته فرهنگی قزوین است.

اجرای ۱۰ جنگ محله شاداب با عنوان محله مینودری در نواحی منفصل شهری

درافشانی اجرای ۱۰ جنگ محله شاداب با عنوان محله مینودری را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین برشمرد که از دوم تا پنجم شهریور ماه در نواحی منفصل شهری برگزار می‌شود.

سرپرست شهرداری قزوین اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی در باغ نشاط، شب شعر در مراکز آموزشی، تورگشت و قزوین‌گردی، برگزاری کارگاه قصه‌گویی، اجرای نمایش عروسکی، مسابقه خوشنویسی، مسابقه نقاشی با موضوع روز قزوین، از دیگر برنامه‌های شهرداری قزوین است که در هفته فرهنگی قزوین در سطح محلات و مراکز آموزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انجام می‌شود.

کد خبر 386748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.