۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
لیگ برتر اینترنتی با صدای عادل

زمان زیادی به آغار دوره جدید لیگ برتر فوتبال ایران باقی نمانده است و هنوز مشخص نیست عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر در صدا و سیما بازی ها لیگ را گزارش می کند یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از پنجشنبه هفته جاری آغار می شود و این درحالی است که در فصل جدید لیگ برتر جای خالی یک مجری و گزارشگر هم در ورزشگاه و هم در تلویزیون به چشم می‌خوردو آن شخص  عادل فردوسی پور است.

همانطور که همه می دانند این مجری و گزارشگر محبوب از تلوزیون ملی ایران به دلیل اختلافات با مدیران این سازمان کنار گذاشته شده است و نه نود اجرا خواهد کرد و نه فوتبال گزارش می کند. روزنامه شوت یک عکس از عادل فردوسی پور روی جلد صفحه اول خود کار کرده و تیتر زده "لیگ برتر اینترنتی با صدای عادل". این درحالی است که شایعاتی وجود داشت مبنی بر بازگشت عادل به شبکه سه فقط به عنوان گزارشگر فوتبالآن هم به دلیل اینکه صدا و سیما مزدک میرزایی را به دلیل مهاجرت از دست داده است، اما عادل هم موضع مشخصی دارد و طبق شنیده ها موضع او بازگشت فقط با برنامه‌ی نود است.

تیتر این روزنامه فقط یک پیشنهاد به فردوسی پور است بخاطر هوادارانش. به دلیل اینکه مردم دوستداران او دلشان برای صدا و تصویر شخص محبوبشان تنگ شده است، اما این فقط یک پیشنهاد بوده و عادل فردوسی پور هنوز واکنشی به این پیشنهاد نشان نداده و تصمیمی نگرفته است.

کد خبر 386383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.