یَل یَل میدون یَل مازرون

نساجی قائمشهر تنها نماینده شمال کشور در فصل ۹۸-۹۹ لیگ برتر فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطابق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات جام خلیج فارس از تاریخ ۳۱ مردادماه آغاز می شود و تیم ها خودشان را برای این رقابت ها آماده می کنند. نساجی مازندران آماده دومین حضور خود در لیگ برتر است.

تاریخچه حضور این تیم و وضعیت فصل گذشته

نساجی مازندران،‌ در پایان فصل ۹۶-۹۷ لیگ آزادگان علیرغم حرف و حدیث های فراوان و با یک بازی پایانی بسیار جنجالی به لیگ برتر کشور صعود کرد تا نماینده شمال کشور در کنار سپیدرود در لیگ برتر ایران باشد. آن ها برای اولین فصل تاریخشان در لیگ برتر، عملکرد بدی هم نداشتند و توانستند که با ۷ برد، ۱۵ تساوی و ۸ باخت و با ۳۶ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند. حالا مازندرانی ها تنها نماینده شمال در فصل ۹۸-۹۹ هستند و می خواهند خود را به عنوان یک تیم ثابت لیگ برتری مطرح کنند.

عملکرد نقل و انتقالاتی نساجی برای فصل ۹۸-۹۹

در درون دروازه، محمد امین رضایی سنگربان شمالی ها است و این تیم نیما میرزا زاد را هم در اختیار دارد. خط دفاعی نساجی با علیاری، ممشلی، جلالیان و البته خرید جدید این تیم، حسن جعفری بسته خواهد شد و خط هافبک این تیم نیز شاهد چهره های جدیدی مثل میلاد سرلک، رضا دهقانی و مهرداد کفشگری است که در کنار بازیکنان فصل گذشته این تیم نظیر عاشوری، شیری و باباگلی، ترکیب خوبی را خواهند ساخت.

البته نقطه قوت نساجی در خط حمله این تیم است. جایی که محمد عباس زاده همانند فصل گذشته کاپیتان و مهاجم اصلی نساجی بوده و در کنار او، محمد قاضی نیز به عنوان خرید جدید قائمشهری ها می تواند عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد. همینطور نظری و زامهران نیز دیگر مهاجمان خوب نساجی برای فصل بعدی لیگ برتر هستند.

نساجی این فصل رضا مهاجری را روی نیمکت خود می بیند. مربی ای که در روزهای اول حضورش،‌ حواشی زیادی را در مازندران داشت، اما در تلاش است که با تیم جدیدش عملکرد خوبی ارائه دهد.

امید شمالی ها به قائمشهر است

نساجی، تیم خوبی برای فصل بعد دارد و بازیکنان با تجربه اش می توانند به موفقیت این تیم بسیار کمک کنند. شاید کمترین انتظار از نساجی برای فصل بعد،‌ماندن در لیگ برتر باشد و این تیم به راحتی بتواند به این مهم دست یابد، اما حضور در جمع شش تیم برتر نیز برای نساجی بسیار سخت خواهد بود و این تیم باید به رده ای در میانه های جدول بسنده کند.

کد خبر 386224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.