حسین فرکی و تیم خوبش

تیم فوتبال پیکان برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال تیم خوبی را در اختیار دارد و می تواند به احتمال زیاد نتایج مناسبی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطابق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات جام خلیج فارس از تاریخ ۳۱ مردادماه آغاز می شود و تیم ها خودشان را برای این رقابت ها آماده می کنند. پیکان تهران با حسین فرکی، احتمالا برای فصل بعد حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

تاریخچه حضور این تیم و وضعیت فصل گذشته

پیکان پس از این که در فصل ۹۳-۹۴ با حضور در رده پانزدهم جدول از لیگ برتر سقوط کرد، در فصل ۹۴-۹۵ قهرمان لیگ آزادگان شده و به لیگ برتر صعودی دوباره داشت. این تیم از آن فصل تاکنون در لیگ حضور داشته و عملکرد متوسطی را در هر فصل ارائه داده است. آن ها در فصل ۹۶-۹۷ ششم شدند و در فصل ۹۷-۹۸ نیز با ۹ برد،۸ تساوی و ۱۳ باخت ۳۵ امتیازی شده و به رده یازدهم رسیدند. حالا این تیم باز هم در فصل جدید در لیگ برتر حاضر خواهد بود.

عملکرد نقل و انتقالاتی پیکان برای فصل ۹۸-۹۹

وحید شیخ ویسی و مهدی امینی، دو دروازه بان اصلی پیکان در فصل بعدی هستند که مشخص نیست فرکی از کدامیک از آن ها در فصل جدید استفاده خواهد کرد. در خط دفاعی، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، علی شهسواری، علی حمودی، مارکو ووکچویچ و محمد ستاری، خط دفاعی بسیار خوب پیکان برای فصل بعد را می سازند.

خط هافبک پیکانی ها با حضور ماهان رحمانی، سعید واسعی، شهریار مغانلو و جلال الدین علی محمدی بسیار ترکیب خوبی است و فراز امام علی، ابوالفضل رزاق پور و جابر انصاری نیز به همراه امیرحسین کریمی، مهاجمان پیکان در فصل آینده هستند.

پیکان فرکی تیم خوبی است

تیم حسین فرکی برای فصل بعد تیم بسیار خوبی است و حتی این تیم می تواند به عنوان یکی از شگفتی سازهای لیگ بعد مطرح شود. پیکانی ها ترکیب خوبی دارند و احتمالا در نیمه بالایی جدول فصل جدید لیگ برتر را تمام خواهند کرد. هرچند این تیم قدرت تیم ها اصفهانی، غول های تهرانی و شهر خودرو را ندارد، اما می تواند بین رده های ششم تا هشتم جدول حضور داشته باشد.

کد خبر 386147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.