تولید روزانه ۱۸۰ تن زباله در لنگرود

لنگرود_شهردار لنگرود از تولید روزانه ۱۸۰ تن زباله در این این شهر خبر داد و گفت: سوله‌های کارخانه کمپوست آماده شده و تا پایان امسال افتتاح می‌‎شود.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی رجایی با بیان اینکه در امسال برنامه‌ریزی برای آسفالت ۱۵ هکتار از معابر شهر لنگرود انجام شد، اظهار کرد: تاکنون عملیات آسفالت نزدیک به ۱۰ هکتار از این مقدار با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان  انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از پیاده‌روهای مرکز شهر بهسازی و اصلاح شده است، خاطرنشان کرد: پیاده‌رو سازی در ضلع شمالی خیابان امام خمینی(ره) به پایان رسیده و پیاده‌رو سازی خیابان حافظ هم به‌زودی تمام می‌شود.

شهردار لنگرود با بیان اینکه احداث پیاده راه‌طبیعی از میدان مصلی تا میدان طبیعت از دیگر برنامه‌های این شهرداری است، تصریح کرد:

اظهار کرد: یکی از مکانهای درگیر با مسئله آبگرفتگی در روزهای بارانی، میدان امام حسن مجتبی(ع) است که به دلیل نداشتن خروجی مناسب برای هدایت آبهای سطحی دچار آبگرفتگی می‌شود به همین دلیل عملیات لوله‌گذاری یک کیلومتر از مسیر میدان امام حسن مجتبی(ع) به سمت چمخاله در حال انجام است و با اتمام آن آب‌های سطحی این منطقه در نهایت به نهر الوغ‌فک می‌ریزد و به این ترتیب مشکل آبگرفتگی این میدان رفع خواهد شد.

رجایی با بیان اینکه برون‌سپاری خدمات شهرداری و استفاده از نیروهای جوان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر تعیین تکلیف نیروهایی که باوجود بازنشستگی بلاتکلیف مانده بودند مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد هر سال ۲۰ نفر از پرسنل بازنشسته شوند.

 وی ادامه داد: بیمه منازل مسکونی شهر با سقف پرداخت خسارت ۱۰ میلیون تومان، راه‌اندازی شرکت تعاونی مسکن پرسنل شهرداری، تشکیل صندوق رفاهی کارکنان به‌منظور تامین هزینه درمان کارکنان  و پرداخت هزینه سفر تا سقف یک میلیون تومان به کارکنان را از دیگر برنامه‌های پیش روی شهرداری و شورای  اسلامی شهر لنگرود عنوان کرد.

شهردار لنگرود از تولید روزانه ۱۸۰ تن زباله در این این شهر خبر داد و گفت: سوله‌های کارخانه کمپوست آماده شده و تا پایان امسال افتتاح می‌‎شود.

رجایی گفت: مجموع اعتبارات مورد نیاز برای احداث این کارخانه ۱۵ میلیارد تومان است که تاکنون پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن جذب شده و تا پایان امسال پنج میلیارد تومان دیگر نیز جذب خواهد شد.

کد خبر 386092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.