مراقب تکرار اتفاقات تلخ باشید

دویست و هفتاد و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مراقب تکرار اتفاقات تلخ باشید" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره دارد به جنجال ها و کری خوانی های بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس که هنوز بازی های لیگ شروع نشده با اعتراض قلعه نویی به حکم کمیته انضباطی و پاسخ مدیر رسانه ای پرسپولیس به وی شروع شده است. در ادامه این مطلب هشدار داده می شود که نگذارید اتفاقات تلخ گذشته که از سر همین حواشی شروع شد بار دیگر تکرار شود.

"راند n ام اختلافات در ذوب آهن" دیگر  عنوان این رسانه است که طبق ادعای خبرگزاری مهر بعد از معارفه مجتبی فریدونی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، وی در آستانه مدیرعاملی به جای سعید آذری قرار دارد.باید منتظر ماند و دید آیا مخالفان سعید آذری در هیئت مدیره حرف خود را به کرسی می نشانند و یا آذری در این لیگ هم  مدیرعامل «گاندوها» باقی می ماند.

"همه تلاشمان را انجام می دهیم”دیگر  عنوان صفحه اول دویست و هفتاد و یکمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از مدیر ورزشگاه نقش جهان بیان شده است. نکویی از تلاش تمامی مجموعه فولاد مبارکه برای تکمیل استانداردهای لازم ورزشگاه نقش جهان تا هفته دوم لیگ برتر را خبر می دهد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 386084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.