دوئل ژاپن و چین در شرق

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با صعود سه تیم عربستانی و یک تیم قطری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرونده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با انجام چهار دیدار دور برگشت در منطقه غرب آسیا به پایان رسید تا جدول مرحله یک چهارم نهایی کامل شود. پیش از این چهار تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در منطقه شرق آسیا نیز مشخص شده بودند.

در اولین دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی روز دوشنبه تیم‌های الوحده امارات و النصر عربستان به مصاف هم رفتند. النصر که در بازی رفت در خانه با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شده بود در ابوظبی امارات موفق به پیروزی ۳ بر ۲ شد تا به عنوان اولین تیم منطقه غرب به مرحله بعد صعود کند.

در پر گل ترین دیدار این هفته تیم‌های ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۳ الاتحاد به پایان رسید. الاتحاد در مجموع با پیروزی ۶ بر ۴ راهی مرحله بعد شد.

شب گذشته در حساس‌ترین دیدار السد با سرمربیگری ژاوی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در آخرین دیدار نیز الاهلی عربستان با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در خانه الهلال به پیروزی یک بر صفر رسید اما با وجود این پیروزی در نهایت با شکست ۴ بر ۳ حذف شد تا الهلال حریف الاتحاد در مرحله بعد شود.

بدین ترتیب در پایان مرحله یک چهارم نهایی، ۳ تیم عربستانی النصر، الهلال و الاتحاد و یک تیم قطری یعنی السد از منطقه غرب صعود کردند. در منطقه شرق آسیا نیز دو تیم ژاپنی اوراوا ردز و کاشیما آنتلرز و دو تیم چینی شانگهای SIPG و گوانژو به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بودند.

برنامه بازی‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

دوشنبه، ۴ مرداد:

النصر عربستان- السد قطر ساعت ۲۲:۱۵

سه شنبه، ۵ مرداد:

شانگهای SIPG چین- اوراوا ردز ژاپن ساعت ۱۶

الاتحاد عربستان- الهلال عربستان ساعت ۲۲:۱۵

چهارشنبه، ۶ مرداد:

گوانژو اورگراند چین- کاشیما آنتلرز ژاپن ساعت ۱۶:۳۰

دیدارهای برگشت ۲۵ تا ۲۷ شهریور برگزار خواهد شد.

کد خبر 385749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.