برگزاری بیستمین سالگرد خواهرخواندگی اصفهان و سن‌پترزبورگ

شهردار اصفهان به همراه دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و نمایندگانی از اتاق بازرگانی اصفهان برای حضور در بیستمین سالگرد خواهرخواندگی شهرهای اصفهان و سن‌پترزبورگ به کشور روسیه سفر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در این سفر، دیدارهایی با مسئولان شهری و استانی سن پترزبورگ به منظور توسعه و گسترش همکاری ها خواهد داشت.  

همچنین در رابطه با برگزاری «هفته فرهنگی اصفهان» و «سند گردشگری اصفهان ۲۰۲۰» هم گفت و گوهایی با مقامات این شهر صورت خواهد گرفت. بازدید از یک بیمارستان تخصصی در حوزه چشم پزشکی که دارای ۱۰ شعبه فعال در کشور روسیه است، گفتگو با مدیران این مرکز و ایجاد ارتباط با مجموعه های مرتبط در اصفهان به منظور توسعه گردشگری سلامت از دیگر ملاقات های هیأت مدیریت شهری در این سفر است.  

جلسه با شورای قانون گذاری سن پترزبورگ، دیدار با معاون استاندار سن پترزبورگ و دیدار با مسئولان شهرداری سن پترزبورگ از دیگر برنامه های این سفر است. شهردار اصفهان در ادامه به منظور شرکت در اجلاس شهرهای تاریخی جهان به شهر "ریازان" سفر خواهد کرد، همچنین در جلساتی که با تجار و بازرگانان روسی در شهر ریازان تشکیل خواهد شد، حضور یافته و پس از آن با سفیر ایران در روسیه دیدار خواهد داشت.

کد خبر 385651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.