بهترین برنامه‌ها برای یادداشت‌برداری روزانه

معرفی بهترین برنامه برای یادداشت ‌کردن اطلاعات، امری دشوار و سلیقه‌ای است؛ پس از تلاش‌ها و امتحان‌های فراوان می‌توان چند مورد از بهترین‌ها را برای نت‌برداری معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، یک برنامه خوب باید سریع باشد و بتواند با تمام دستگاه‌های شما همگام‌سازی شود. این برنامه باید بر روی هرگونه پلتفرمی (ویندوز، مک٬ آی او اس٬ اندروید و...) قابل اجرا باشد. همچنین باید از یک جستجوگر سریع برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز، برخوردار باشد و علاوه‌براین نباید آنقدر پیچیده باشد که شما را گیج کند یا نتواند نیازهای شما را برطرف کند. از همه مهم‌تر باید بتواند از تمامی اطلاعات شما محافظت کند.

مایکروسافت Onenote

مایکروسافت "Onenote" به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های یادداشت‌برداری شناخته می‌شود، زیرا تقریباً تمام نیازهای گفته شده مانند سرعت، اعتماد و اطمینان و قابل استفاده بودن بر روی هر پلتفرمی را دارد. همچنین از انواع فرمت‌های نوشتاری پشتیبانی می‌کند، بسیار امن است و قابلیت اضافه کردن وب سایت را دارد. این برنامه هیچ هزینه‌ای ندارد و کاربر می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. 

Apple Notes

اگر تمامی دستگاه‌هایی که شما از آن‌ها استفاده می‌کنید اپل است، بی‌شک بهترین برنامه برای نت برداری"Apple Notes" است. برخلاف سایر برنامه‌های اصلی اپل مانند Mail یا لیست مخاطبین٬ Apple Notes دارای ویژگی‌های زیادی است که می‌تواند لذت استفاده از آن را به کاربر ببخشد. همچنین این برنامه بسیار ایمن است و دقیقاً از همان سیستم حفاظت از داده‌هایی که برای سایر سرویس‌های اپل وجود دارد، استفاده می‌کند. اما انتقال اطلاعات به برنامه‌های دیگر به خصوص اگر بر روی پلتفرم‌های اندروید و ویندوز باشد کار بسیار سخت و دشواری است. کمپانی اپل این قول را داده است که انتقال اطلاعات را آسان کند اما هنوز ابزاری برای آن منتشر نکرده است. برنامه‌های دیگری نیز برای نت برداری مانند Google Keep و Evernote وجود دارد که به برخی از ویژگی‌های خوب و بد آنها می‌پردازیم:

Google Keep

نکات مثبت:

  • با برنامه‌های Google و Gmail همگام می‌شود.
  • سریع و بر روی هر پلتفرمی قابل اجراست.

نکات منفی:

  • فرمت‌های نوشتاری ندارد.
  • در انتقال اطلاعات بسیار ضعیف است.

Evernote

نکات مثبت:

  • بر روی پلتفرم‌های گوناگون قابل اجراست.
  • دارای فرمت‌های نوشتاری و قابلیت الصاق عکس است.
  • ساختاری تمیز و مرتب دارد.

نکات منفی:

  • دارای ویژگی‌های غیرضروری و گیج کننده است.
  • محدودیت در نسخه رایگان دارد.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 385634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.