موفق: ایمنا، نمره قبولی می گیرد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا، به عنوان یک رسانه نمره قبولی از سازمان صمت اصفهان دریافت می کند.

ایرج موفق در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: رسانه ها در اصفهان زحمات زیادی برای آگاهی و اطلاع رسانی می کشند و بی شک با وجود اینکه کشور در تحریم و جنگ اقتصادی قرار گرفته اتفاقات خوبی را درون خود شاهد است،  وظیفه رسانه ها نیز انعکاس این اخبار برای تقویت روحیه مردم و ایجاد امید در جامعه است.

وی افزود: رسانه ها باید مشکلات را به گوش مسئولان در سراسر استان برسانند و به عنوان بازوی نهاد های دولتی و غیر دولتی عمل کنند تا بتوانیم با وجود برخی از مشکلات اقتصادی در کشور شرایط معیشتی خوبی را برای مردم فراهم کنیم. امیدواریم بتوانیم با کمک رسانه های اصفهانی بیشتر و بهتر به مردم اصفهان خدمت کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطر نشان کرد: بی شک ایمنا یکی از مهم ترین مجموعه های رسانه ای زحمت کش در اصفهان است و با توجه به فعالیت های گسترده ای که دارد، به عنوان یک رسانه نمره قبولی از سازمان صمت اصفهان دریافت می کند. از ایمنا بابت انتشار و انعکاس صحیح اخبار و گزارش های حوزه صنعت، معدن و تجارت تشکر می کنم.

موفق اضافه کرد: از زحمات مجموعه ایمنا تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم ارتباط گسترده و بهتری با این رسانه شهری داشته باشیم.

کد خبر 385260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.