تدوین سند چشم‌انداز ۵ ساله شهرداری گلپایگان

گلپایگان_شهردار گلپایگان گفت: با تدوین سند چشم‌انداز پنج ساله شهری، توسعه گردشگری، جذب سرمایه‌گذار و جایگاه و میزان مشارکت‌های مردمی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، پیمان شکرزاده در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی و ۱۷ مرداد، اظهار کرد: بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب مربوط به رسالت حبرنگاران در ایجاد و تقویت امیدواری در جامعه است.

وی تصریح کرد: کار خبرنگاران جهادگونه است، بنابراین حفظ حرمت و جایگاه و کرامت آنان ضروری است.

شهردار گلپایگان اظهار کرد: با تفکری نو مدیریت جهادی سرلوحه کار قرار می‌دهیم تا موانع رفع شود.

شکرزاده گفت: کارها باید در حداقل زمان انجام شود، جهادی کار کردن یعنی از موانع عبور کردن، آرمان‌ها را فراموش نکردن و بدانیم که شوق و علاقه به کار موجب پیشرفت می‌شود.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد مردم در شهرها زندگی می‌کنند، بنابراین نارضایتی‌ آنان به نظام آسیب وارد می‌کند.

شهردار گلپایگان تصریح کرد:علی‌رغم ضعف‌ها، نقاط قوتی هم در بخش‌های مختلف وجود دارد که باید اطلاع‌رسانی شود و رسانه‌ها در این زمینه نقش اساسی دارند.

شکرزاده خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در الویت قرار گرفته است، چرا که با مسکوت ماندن پروژه‌ نیمه‌تمام بهای نگهداری و احیای آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه به مردم فشار وارد می‌شود.

وی گفت: پارک بانوان از پروژه‌های شاخص شهرداری است که به دلیل نوسانات یکساله شهرداری مسکوت مانده بود، اما سعی می‌کنیم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: به مناطق کمتر توسعه یافته شهر باید توجه بیشتری شود، چرا که بخشی از نارضایتی‌ها به مناطق حاشیه شهر و کمتر یافته برمی‌گردد.

شکرزاده با بیان اینکه یکی از مشکلات مدیران نداشتن برنامه است، گفت: ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد نیست، بلکه براساس رعایت قانون است.

وی اضافه کرد: سند چشم‌انداز پنج ساله شهرداری گلپایگان در حال تدوین است با یک برنامه پنج ساله و چشم‌انداز بیست ساله تحولی در گردشگری شهر گلپایگان صورت خواهد گرفت.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: ترویج فرهنگ حقوق شهروندی بر اساس محله محوری، تسریع فرآیندهای کاری، تسهیل رفت و آمد شهری، زیباسازی سیما و منظر شهری و فراخوان طرح‌ها و المان‌های شهری در پنج حوزه ایثار و شهادت، اخلاق و کرامت‌های انسانی، علما، مشاهیر و خیرین از برنامه‌های شهرداری است.

شکرزاده یادآور شد: تعیین تکلیف وضعیت ترمینال شهر، ساخت مجتمع چند منظوره فرهنگی، هنری و راه‌اندازی واحد سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی از دیگر برنامه‌های محوری شهرداری گلپایگان است.

وی تأکید کرد: از ظرفیت‌ و توانمندی‌‎ گلپایگانی‌های مقیم خارج از شهرستان برای توسعه گردشگری شهر استفاده خواهد شد.

کد خبر 385249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.