۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
گردوخاک همچنان مهمان اصفهان است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش سرعت باد طی امروز تا فردا، گفت: در نواحی شرق و جنوب شرق استان و برخی مناطق مرکزی پدیده گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی انتظار می رود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری جوی در استان، اظهار کرد: در سه روز آینده آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به افزایش سرعت باد طی امروز  و فردا، گفت: در نواحی شرق و جنوب شرق استان و برخی مناطق مرکزی، پدیده گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و وبویین میاندشت و میمه با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 385185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.