توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در محلات منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در محلات این منطقه خبر داد و گفت: در راستای توزیع عادلانه خدمات فرهنگی، ورزشی، تفریحی، منطقه شش شهرداری اصفهان طرح آموزش فوتبال رایگان برای کودکان و نوجوانان محلات کمتر برخوردار را در قالب ویژه‌برنامه «تابستان در وقت اضافه» برگزار می‌کند.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه «تابستان در وقت اضافه» فرصتی طلایی برای اوقات فراغت فرزندان خانواده های محلات کمتر برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به فراگیری تب فوتبال در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، خانواده‌ها برای فرزندان خود برنامه‌ریزی کرده و بخشی از این برنامه‌ریزی‌ها به کلاس‌های ورزشی به ویژه ورزش مهیج فوتبال اختصاص می‌یابد که البته به دلیل هزینه‌های نسبتاً بالا در مدارس فوتبال، مردم محلات کمتر برخوردار و قشر کم‌درآمد جامعه امکان استفاده و ثبت نام فرزندان خود در کلاس‌های آموزش فوتبال را پیدا نمی‌کنند.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: در این منطقه تصمیم به برگزاری یک دوره آموزش مقدماتی فوتبال به صورت رایگان برای اقشار کم درآمد گرفتیم که در مرداد و شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمام هزینه‌های آموزش مقدماتی فوتبال از قبیل اجاره زمین چمن مصنوعی، تامین تجهیزات، هزینه مربیان و ... از محل بودجه‌های فرهنگی منطقه شش شهرداری اصفهان تامین می‌شود.

برکت از برگزاری کلاس‌های آموزش فوتبال رایگان ویژه نوجوانان پسر در زمین چمن مصنوعی تازه تاسیس مجموعه ورزشی امین در این منطقه خبر داد و گفت: ویژه برنامه «تابستان در وقت اضافه» با شعار «ستاره امید» برای کودکان و نوجوانان مستعد و علاقه مند به ورزش مفرح فوتبال که تاکنون به دلیل هزینه‌های بالای مدارس فوتبال امکان حضور و بهرهمندی از شور و نشاط فوتبال را نیافته‌اند، برنامه‌ریزی شده است که زیر نظر مربیان مجرب فوتبال و با هدف کشف استعدادهای برتر و معرفی به تیم‌های پایه باشگاهی اصفهان برای ارتقاء سطح امید در بین نوجوانان و خانواده‌ها بستر رشد و بالندگی را برای علاقهمندان فراهم می‌کند.

وی ویژه برنامه تابستان در وقت اضافه را به نوعی نخستین مدرسه فوتبال رایگان ویژه محلات کمتر برخوردار و همچنین کلاس آموزش فوتبال ویژه کودکان توانخواه جسمی و ذهنی دانست و گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات این طرح در محلاتی همچون دنارت، ردان، فیزادان، شهید همت، کوی امام و شهرک شهید کشوری انجام شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: این طرح ویژه کودکان هفت تا ۱۴ سال است که روزهای زوج از ساعت هشت تا ۱۲ در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امین واقع در خیابان سعادت آباد مقابل مقبره بانوامین برگزار می شود.

کد خبر 384816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.