شیروانیان: ایمنا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زحمت کشیده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: فعالیت ایمنا در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت نسبتا خوب و مناسب بوده، اما انتظار ما از خبرگزاری ایمنا بیشتر از این است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه رسانه ها در دوران دفاع مقدس از نقش مهمی برخوردار بوده اند، اظهار کرد: رسانه ها به عنوان خنثی کننده جنگ روانی عظیم و قابل توجهی که دشمن در زمان دفاع مقدس علیه مردم به راه انداخته بود از نقش مهمی در ترویج ارزش های دفاع مقدس برخوردار اند.

وی افزود: رسانه ها از تاثیر بسیار زیادی در رصد کردن برنامه های دشمن و خنثی کردن آنها برخور دارند و بی شک رسانه‌ها می توانند به عنوان یک نیروی قوی، ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را در میان مردم ترویج کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان اصفهان با اشاره به نقش رسانه های کشور در ترویج و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و برجسته سازی نقش شهدا در دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: رسانه می تواند به عنوان بازوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان عمل کند و مردم را با فعالیت های این نهاد آشنا کند.

شیروانیان ادامه داد: نمایش دستاورد های دفاع مقدس در همه عرصه های مختلف از جمله فعالیت هایی است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان انجام داده است و قرارگرفتن این اخبار در رسانه های اصفهان می تواند تاثیر زیادی در افزایش میزان استقبال مردم از آنها داشته باشد.

وی اضافه کرد: همه مردم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از اجزای حاضر جامعه کنونی می دانند و علاقه دارند تا با فرهنگ و شیوه زندگی آنها آشنا شوند که در این راستا در بیش از ۱۶۰ نقطه استان اصفهان یادمان شهدای گمنام برگزار کرده ایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به توجه رسانه ها به روز بیست و پنجم آبان ماه که سالروز حماسه مردم اصفهان است، تصریح کرد: رسانه های می توانند در اطلاع رسانی از وضعیت برنامه های فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس نقش مهمی داشته باشند.

شیروانیان افزود: رسانه ها باید توجه بیشتری به هفته دفاع مقدس بکنند و استفاده از مطالب آگاهی بخش در این حوزه نباید تنها به این هفته محدود شود. رسانه ها وظیفه دارند ذهن مردم را برای دریافت اطلاعات فرهنگی ایثار و شهادت آماده کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت ایمنا در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت نسبتا خوب و مناسب بوده، اما انتظار ما از خبرگزاری ایمنا بیشتر از این است. به عنوان یک شهروند، یک ایثارگر یا جانباز انتظار داریم که ایمنا همانطور که در موضوعات مختلف خبری بسیار قوی عمل می کند، در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت نیز بهتر فعالیت کند. ایمنا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زحمت کشیده است.

کد خبر 384778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.