اشتغال مهم‌ترین راهکار کاهش طلاق است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد اشتغال مهم‌ترین راهکار کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و عید غدیر اظهار کرد: باید توجه داشت که در کشور با کاهش نرخ ازدواج و افزایش طلاق رو به رو هستیم و از این رو ضروری است به طور جدی در راستای اصلاح امور گام برداریم.

وی ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین راهکارهای کاهش طلاق و افزایش ازدواج عنوان کرد و افزود: تحقق این امر کاهش آسیبهای اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به ۱۴ مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت اشاره کرد و افزود: این امر برای تحقق حکومت مردمسالاری و محکوم کردن حکومت‌های خودکامه در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه مشروطه، انقلاب ریشه دار و بزرگی است، ادامه داد: در زمانی که انقلاب اسلامی ایران به وجود آمد در هیچ یک از کشورهای منطقه این مباحث وجود نداشت و ما در این زمینه پیشگام و پیش‌رو بودیم و امیدواریم اهداف جمهوری اسلامی ایران که تداوم آزادی‌خواهی و طلب مردمسالاری از سوی مردم بود را همچنان داشته باشیم.

معین به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند و داشتن جامعه فعال به وجود رسانه‌های آزاد و پرمحتوا بستگی دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند اقدامات مسئولان را در معرض قضاوت عموم قرار دهند، افزود: خبرنگاران می‌توانند با محتوای تولیدی مناسب خود جامعه را به سمت آزاداندیشی سوق دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نقش خبرنگاران فراموش نشدنی است و این قشر پیشگام در توسعه اطلاع رسانی خواهند بود، اضافه کرد: خبرنگاران جزء اقشاری هستند که بیشتر از همه تلاش کرده، برای انتشار اخبار رویدادها و اتفاقات جامعه سختیهای زیادی را تحمل می‌کنند.

وی استفاده از اظهارنظرهای کارشناسانه رسانه‌ها برای ارتقای عملکرد سازمانها و همچنین بهبود شرایط زندگی در جامعه را امری ضروری دانست و اضافه کرد: امیدواریم با توسعه رسانه‌های جهانی ایران بتوانیم در خدمتگذاری توفیق بهتری داشته باشیم.

کد خبر 384680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.