تیم ملی والیبال برزیل قهرمان جام واگنر شد

تیم ملی والیبال برزیل عنوان قهرمانی تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه جام واگنر در لهستان را کسب کرد.

به گزارش ایمنا، امشب (شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸) در آخرین روز تورنمنت چهارجانبه تدارکاتی جام واگنر در کشور لهستان، تیم ملی برزیل با برتری قاطع ۳ بر صفر مقابل صربستان با کسب سومین پیروزی متوالی، بالاتر از لهستان، صربستان و فنلاند عنوان قهرمانی را مقتدرانه از آن خود کرد.

در اولین بازی امشب برزیل در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۲-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۱۴-۲۵ شاگردان گربیچ (صربستان) را شکست داد تا پس از بردهای ۳ بر صفر برابر فنلاند و ۳ بر یک مقابل لهستان، قهرمان این مسابقات شود.

در دومین بازی امشب نیز شاگردان هینن (تیم ملی لهستان) در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۶ و ۲۵-۱۹ فنلاند را شکست دادند تا پس از برد ۳ بر یک برابر صربستان و باخت ۳ بر یک مقابل برزیل، عنوان دومی مسابقات را کسب کنند.

در پایان این تورنمنت یاندی لئال از تیم برزیل به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد، والاس دسوزا نیز از تیم برزیل برترین پشت خط زن و مارسیو از تیم برزیل نیز برترین دریافت کننده لقب گرفتند.

کاروس کلاس و فابیان درژیزگای لهستانی نیز برترین مدافع و پاسور مسابقات انتخاب شدند و در پایان هم کرمینن از تیم ملی فنلاند به عنوان برترین لیبروی مسابقات انتخاب شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 384666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.