صدیقی: خبرنگاران ایمنا رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند

یک کارگردان تئاتر و سینما گفت: حضور مستمر و پیگیرانه رسانه‌هایی مانند خبرگزاری ایمنا می‌تواند نقطه پیوند میان مخاطب و هنر را به بهترین شکل ایجاد و به جلب و جذب آن نیز در فرآورده‌های هنری هنرمندان کمک کند.

مجید صدیقی، کارگردان سینما و تئاتر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در یک دهه اخیر که اخبار را از فضای مجازی و سایت‌ها دنبال می‌کنم خبرگزاری ایمنا یکی از فعال‌ترین، متعهدترین، مسئول‌ترین، به روزترین و دقیق‌ترین خبرگزاری‌هایی است که اخبار شهر و استان اصفهان و همچنین کشور را پوشش می‌دهد.

صدیقی ادامه داد: حضور یک مجموعه مدیریتی بسیار هدفمند و کارآمد در ایمنا باعث شده است که در این سال‌ها خبرنگاران این مجموعه به نحو احسن رسالت خبری خود را انجام دهند. زمینه تخصصی من سینما و تئاتر است و ایمنا مسائل مربوط به این حوزه را به خوبی پوشش داده است.

این کارگردان تئاتر و سینما با بیان اینکه "خبرنگاران مجموعه ایمنا نیز ارتباط خوب، اصیل و معنادار و مستمری با هنرمندان شهر برقرار کرده‌اند" تاکید کرد: وقتی که پروژه یا کاری در حوزه سینما یا تئاتر دارم، خبرنگاران ایمنا بسیار پیگیر آن هستند و خبر آن را منتشر می‌کنند. در طی این سال‌ها به واسطه همین پیگیری‌ها پوشش خبری خوبی در رویدادهای فرهنگی شهر وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه و اجزا آن یعنی خبرگزاری و خبرنگار حلقه اتصال هنرمند و مخاطب است. این حلقه واسط اگر درست خبررسانی نکند، مخاطب از کیفیت و مختصات آثار و رخدادهای هنری مطلع نمی‌شود و آن‌طور که شایسته است از اتفاقات هنری استقبال نمی‌شود. حضور مستمر و پیگیرانه رسانه‌هایی مثل خبرگزاری ایمنا می‌تواند نقطه پیوند میان مخاطب و هنر را به بهترین شکل ایجاد و به جلب و جذب مخاطب نیز در فرآورده‌های هنری هنرمندان کمک کند.

کد خبر 384547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.