اقتدار و عزت امت اسلامی از برکات ولایت است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: اقتدار و عزت امت اسلامی از برکات ولایت است و امت اسلام باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام  روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز با تسلیت شهادت امام جواد (ع) و بیان فضایل و مناقب آن امام همام گفت: رسیدن به مقام رضوان و خشنودی خداوند بالاترین نعمت بهشتی است که طبق فرمایش حضرت جواد الائمه (ع) در سایه زیادی استغفار ، نرم خویی با مردم و زیادی در صدقه دادن میسر خواهد بود.

امام جمعه نطنز با اشاره به اهمیت و جایگاه عید سعید غدیر خم به عنوان عید الله الاکبر و لزوم برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه افضل اعیاد امت نبوی اظهار داشت: به نص صریح آیات وحی، دشمنان بعد از انتصاب امیرالمومنین علی (ع) بعنوان وصی بلافصل رسول الله از سوی خدا ناامید و مایوس شدند.

امینی افزود: اقتدار و عزت امت اسلامی از برکات ولایت است و امت اسلام باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای حج سال ۶۶، بیان کرد: در ائتلاف تحت نظارت آمریکا و عربستان هزاران بیگناه کشته شده اند و امروز بیش از ۱۱ میلیون کودک یمنی در فشار و تهدید بیماری است و در این شرایط مجامعی داریم که به دروغ ادعای حمایت از حقوق کودک و زنان را دارند و صدایشان بلند است، اما در این زمینه سکوت کرده اند.

امینی افزود: مدعیان دروغین حقوق کودک چرا از کشته شدن کودکان یمن چیزی نمی گویند و چرا در حالی که تاکنون ۱۵۰۰ کودک فلسطینی زیر بمباران صهیونیستها کشته شده اند، صدایی بلند نمی شود و کسی اعتراض نمی کند، چون خودشان مسبب هستند.

امام جمعه نطنز در ادامه گفت: تحریم وزیر خارجه ایران چه سنخیتی با ادعای مذاکره آمریکا دارد، جز آن که نشان دهد استکبار دروغ می گوید و دنبال فریب مردم و مسئولان است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همایش ائمه جمعه فرمودند که به برکت دل بریدن دولت‌ مردان از آمریکایی‌ها و استکبار، جوششی از درون در حال انجام و همچنین کارهایی نیز برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی در دست اجرا است.

امام جمعه نطنز با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیر مومنان و فاطمه زهرا (س) گفت: شرایط این ازدواج باید مورد توجه و الگوسازی جوانان قرار گیرد.

امینی با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار یادآور تلاش سربازان عرصه های دفاع از حق است که باید از اطلاع رسانی و آگاهی بخشی
خبرنگاران به جامعه تشکر کرد.

کد خبر 384533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.