افراد مختلف جامعه با خبرگزاری شهر و شهروندی ارتباط برقرار کنند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: افراد مختلف جامعه به عنوان یک شهروند نیاز دارند که با خبرگزاری شهر و شهروندی ارتباط برقرار کنند.

محمد علی جعفری، معاون امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:‌ زمانی که وارد سایت خبرگزاری ایمنا می‌شویم، حس خوب آشنا بودن به ما دست می‌دهد. چراکه اخبار این سایت برای مخاطب ملموس است؛ اینکه مردم اخبار را از خبرگزاری دریافت میکنند که در شهر خودشان مستقر است باعث نزدیکی بیشتر مخاطبان با این رسانه می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط امروز مردم بیشتر وقت خود را در فضای اینستاگرام و واتس آپ میگذرانند و اخباری را که در این فضاها منتشر میشود دنبال می‌کنند، ادامه داد: مدتی است که ارتباط مردم با خواندن مطالب و نوشتار طولانی کم شده است و اگر رسانه ها به دنبال مخاطب بیشتر هستند باید عناوین تحریک کننده خبری را از میان گزارش ها و اخبار جدا کرده و بخشی را برای مخاطب بی‌حوصله اختصاص دهند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: بسیاری از روزنامه ها این کار را انجام میدهند. در صفحه اول تیتر و چند خط از مطلب را می آورند. مخاطبانی که علاقمند باشند به دنبال ادامه مطلب میروند وادامه آن را مطالعه میکنند.

جعفری با اشاره به اهمیت جذب مخاطب از طبقات متوسط و پایین جامعه، افزود: باید در طبقات پایین جامعه نیز رسوخ کنید تا آنها نیز مخاطب خبرگزاری شما شوند، اخبارتان را بخوانند و با این خبرگزاری ارتباط برقرار کنند. افراد مختلف جامعه به عنوان یک شهروند نیاز دارند که با خبرگزاری شهر و شهروندی ارتباط برقرار کنند.

وی افزود:‌باید از ابزار و روش های گوناگونی برای جذب مردم به این خبرگزاری استفاده شود تا مردم اخبار مورد نیاز خود را دریافت کنند. اکنون با سرعت وارد شرایطی شده ایم که نتوانستیم اطلاع رسانی کافی به مردم داشته باشیم. مردم امروزه از تکنولوژی های بسیاری استفاده می‌کنند که گاهی در اقشار مختلف حتی قشر باسواد و تحصیل کرده جامعه استفاده درستی از این تکنولوژی ها ندارند. میتوانیم با استفاده از این تکنولوژی ها مخاطبان بیشتری را به خبرگزاری ایمنا جذب کرد.

کد خبر 384444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.