هنرستان‌های غرب اصفهان تجهیزات به روز ندارند

نماینده فریدن در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: تجهیزات هنرستان‌های غرب استان هیچ‌ کدام به روز نیست، قرار بر این بود حداقل دو هنرستان را تجهیز کنند که هنوز انجام نشده است.

عباس محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مشکلات آموزشی مدارس فریدن اظهار کرد: شهرستان فریدن تنها پنج واحد هنرستان فنی و کشاورزی دارد که آموزش تمام شهرستان‌های غرب استان را در این زمینه پوشش می‌دهد.

وی با ابراز تاسف از مجهز نبودن این هنرستان‌ها افزود: تجهیزات این هنرستان‌ها هیچ‌ کدام به روز نیست و همه آنها قدیمی‌ هستند که قرار شد حداقل دو هنرستان را تجهیز کنند که هنوز انجام نشده است.

نماینده فریدن در شورای اسلامی استان اصفهان با انتقاد از بی‌توجهی به کیفیت وسایل نقلیه به کار گرفته شده در اردوها تصریح کرد: در اردوهای دانش‌آموزی، زیارتی، تفریحی، راهیان نور، گردشگری و هر نوع اردوی دیگری تعدادی از دانش‌آموزان یا افراد جامعه از بین می‌روند و استان اصفهان باید در زمینه کیفیت بخشی این اردوها پیشقدم شود.

اردوهای دانش آموزی با قطار انجام شود

وی با تاکید بر اینکه بهتر است در اردوها از سیستم ریلی کشور استفاده شود، اظهار کرد: اگر توان یا امکان اعزام به اردو نداریم این کار را انجام ندهیم چرا که این اردوها در هر مرحله چندین نفر کشته بر جای گذاشته و در این زمینه کارنامه خوبی نداریم و از دست رفتن دانش آموزان یا جوانان به دلیل این مسائل بسیار اسفناک است.

محمدصالحی در خصوص پرداخت عوارض آموزش و پرورش به شهرداری‌ها گفت: عوارض آموزش و پرورش کمکی برای شوراها است، اما چندین سال است که آموزش و پرورش عوارض خود را به شهرداری پرداخت نمی‌کند که فعالیت شهرداری‌ها به همین عوارض وابسته است.

کد خبر 384348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.